ב.מ.וו X5

ב.מ.וו
ב.מ.וו X5

היא מציעה שילוב מרשים בין יוקרה, ביצועים וחיסכון – כשהדיזל מתאימה למרחקים ארוכים וההיברידית למי שמוכן להטעין ומחפש חוויית נהיגה מודרנית וחזקה.

החל מ-

 695,900

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

ב.מ.וו X5 ממשיך להיות אחד מרכבי הפנאי-יוקרה הכי מבוקשים בארץ, ועבור 2025 הוא מתייצב עם מתיחת פנים עיצובית, עדכון טכנולוגי נרחב ושתי גרסאות הנעה עיקריות שמכוונות לקהל הישראלי: גרסת דיזל חזקה וחסכונית, וגרסת פלאג-אין היברידית שמציעה גם חשמל נקי לנסיעות קצרות וגם כוח מרשים לנהיגה יומיומית.


עיצוב חיצוני: נוכחות בלי להתנצל

X5 לא מתבייש להיות גדול, מרשים ומעט מוחצן. הגריל המואר (בגרסאות מסוימות), הפנסים החדשים והגרפיקה המעודכנת מאחור נותנים לרכב מראה יוקרתי אבל מודרני. עדיין מדובר בעיצוב שמחולל דעות – יש מי שיאהב את המאסה והשריריות, ויש מי שיעדיף עיצוב שקט יותר. כך או כך, הוא לא עובר מתחת לרדאר.


תא נוסעים וטכנולוגיה: מהטובים בקטגוריה

הפנים עבר עדכון מהותי, בעיקר בממשק המשתמש. מסך קעור עצום משלב לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה מרכזי בגודל 14.9 אינץ', עם מערכת ההפעלה החדשה של ב.מ.וו (iDrive 8.5). יש פחות כפתורים פיזיים ויותר שליטה מהמסך, וזה נוח אך דורש הסתגלות.

רמת הגימור גבוהה מאוד, עם חומרים איכותיים, שילובי צבעים מהודרים ורשימת אבזור מרשימה במיוחד, כולל גג פנורמי, תצוגה עילית, מערכות שמע פרימיום ואפילו חימום וקירור לכוסות.


מרחב ונוחות: משפחתית בלי פשרות

אחד היתרונות הבולטים של X5 הוא במרחב הפנימי. עם בסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, הוא מציע מקום בשפע לחמישה נוסעים, כולל לנוסעים מאחור. תא המטען גדול (כ-650 ליטר), ושורת מושבים שלישית מוצעת כאופציה – אך לא בגרסת הפלאג-אין, בשל מגבלות המקום של הסוללה.


גרסת הדיזל: xDrive30d

הגרסה הדיזלית היא עדיין הבחירה של רבים מהקונים הישראלים שמחפשים שילוב בין ביצועים לטווח נסיעה מרשים. מדובר במנוע שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, שמפיק כ-286 כ"ס ומומנט עצום של כ-66 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת פחות מ-6 שניות, וכל זה עם צריכת דלק ממוצעת של כ-13–15 ק"מ לליטר בתנאים רגועים.

מבחינת תחושת הנהיגה, זהו אחד ממנועי הדיזל הכי נעימים בשוק – שקט, גמיש ומספק המון כוח זמין בכל רגע. עם הנעה כפולה כסטנדרט, זו גרסה שמצליחה לשלב ביצועים, נוחות ויעילות – כמעט בלי חולשות, חוץ מהשאלה עד מתי הדיזל יהיה רלוונטי בשוק משתנה.


גרסת הפלאג-אין היבריד: xDrive50e

אם אתם גרים בעיר או עושים נסיעות קצרות, גרסת ה-PHEV החדשה של X5 היא פתרון חכם – כל עוד תטעינו אותה באופן קבוע. מדובר בשילוב בין מנוע 3.0 ליטר בנזין ומנוע חשמלי, עם הספק כולל של 489 כ"ס ומומנט של 71 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש לוקחת רק 4.8 שניות – וזה כבר רף של רכבים ספורטיביים.

הסוללה בקיבולת של 25.7 קוט"ש מספקת טווח חשמלי ריאלי של 60–70 ק"מ, כך שאפשר לגמרי לנסוע יומית בלי לגעת בדלק. הטעינה מתבצעת ב-AC בלבד (עד 11 קילוואט), כך שאין טעינה מהירה אמיתית, אבל לרוב המשתמשים זה יספיק.

מי שלא טוען – מאבד את היתרון. הרכב כבד יותר מהדיזל, וגם צורך יותר דלק בנסיעות ארוכות ללא טעינה, אבל כשמשתמשים בו נכון – זו אחת הגרסאות הכי משתלמות.


בטיחות, נוחות והתנהגות כביש

שתי הגרסאות מגיעות עם חבילת בטיחות מקורית מלאה של ב.מ.וו, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, בלימה אוטונומית, מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית ועוד. רמות האבזור משתנות בהתאם לגרסה ולחבילת האבזור (xLine, M Sport), כשבגרסה ההיברידית תקבלו גם כיול מתלים מעט שונה לטובת איזון משקל הסוללה.

גם בגרסת הדיזל וגם בפלאג-אין, התחושה מאחורי ההגה נשארת נאמנה לאופי של ב.מ.וו – רכב שמרגיש מדויק, מאוזן, עם שפע כוח ומעט מאוד דרמה.


מחירים בישראל

נכון ליוני 2025, ב.מ.וו X5 מוצעת בישראל בטווח מחירים של:

  • xDrive30d דיזל: החל מ־620,000 ₪

  • xDrive50e פלאג-אין היבריד: החל מ־700,000 ₪ (תלוי ברמת הגימור)

אין ספק שמדובר ברכב יוקרתי, אך התמורה למחיר גבוהה, במיוחד אם משווים לגרסאות דומות במרצדס או אאודי.


לסיכום

ב.מ.וו X5 החדשה ממשיכה להציע חוויית SUV יוקרתית עם נוחות, טכנולוגיה, מרחב וביצועים ברמה גבוהה. גרסת הדיזל היא הבחירה השמרנית והיעילה לטווח ארוך, בעוד גרסת הפלאג-אין ההיברידית מיועדת למי שמוכן להטעין ומחפש את כל היתרונות של שני העולמות – בלי לוותר על עוצמה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ב.מ.וו X5”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

ב.מ.וו X5 ממשיך להיות אחד מרכבי הפנאי-יוקרה הכי מבוקשים בארץ, ועבור 2025 הוא מתייצב עם מתיחת פנים עיצובית, עדכון טכנולוגי נרחב ושתי גרסאות הנעה עיקריות שמכוונות לקהל הישראלי: גרסת דיזל חזקה וחסכונית, וגרסת פלאג-אין היברידית שמציעה גם חשמל נקי לנסיעות קצרות וגם כוח מרשים לנהיגה יומיומית.


עיצוב חיצוני: נוכחות בלי להתנצל

X5 לא מתבייש להיות גדול, מרשים ומעט מוחצן. הגריל המואר (בגרסאות מסוימות), הפנסים החדשים והגרפיקה המעודכנת מאחור נותנים לרכב מראה יוקרתי אבל מודרני. עדיין מדובר בעיצוב שמחולל דעות – יש מי שיאהב את המאסה והשריריות, ויש מי שיעדיף עיצוב שקט יותר. כך או כך, הוא לא עובר מתחת לרדאר.


תא נוסעים וטכנולוגיה: מהטובים בקטגוריה

הפנים עבר עדכון מהותי, בעיקר בממשק המשתמש. מסך קעור עצום משלב לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה מרכזי בגודל 14.9 אינץ', עם מערכת ההפעלה החדשה של ב.מ.וו (iDrive 8.5). יש פחות כפתורים פיזיים ויותר שליטה מהמסך, וזה נוח אך דורש הסתגלות.

רמת הגימור גבוהה מאוד, עם חומרים איכותיים, שילובי צבעים מהודרים ורשימת אבזור מרשימה במיוחד, כולל גג פנורמי, תצוגה עילית, מערכות שמע פרימיום ואפילו חימום וקירור לכוסות.


מרחב ונוחות: משפחתית בלי פשרות

אחד היתרונות הבולטים של X5 הוא במרחב הפנימי. עם בסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, הוא מציע מקום בשפע לחמישה נוסעים, כולל לנוסעים מאחור. תא המטען גדול (כ-650 ליטר), ושורת מושבים שלישית מוצעת כאופציה – אך לא בגרסת הפלאג-אין, בשל מגבלות המקום של הסוללה.


גרסת הדיזל: xDrive30d

הגרסה הדיזלית היא עדיין הבחירה של רבים מהקונים הישראלים שמחפשים שילוב בין ביצועים לטווח נסיעה מרשים. מדובר במנוע שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, שמפיק כ-286 כ"ס ומומנט עצום של כ-66 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת פחות מ-6 שניות, וכל זה עם צריכת דלק ממוצעת של כ-13–15 ק"מ לליטר בתנאים רגועים.

מבחינת תחושת הנהיגה, זהו אחד ממנועי הדיזל הכי נעימים בשוק – שקט, גמיש ומספק המון כוח זמין בכל רגע. עם הנעה כפולה כסטנדרט, זו גרסה שמצליחה לשלב ביצועים, נוחות ויעילות – כמעט בלי חולשות, חוץ מהשאלה עד מתי הדיזל יהיה רלוונטי בשוק משתנה.


גרסת הפלאג-אין היבריד: xDrive50e

אם אתם גרים בעיר או עושים נסיעות קצרות, גרסת ה-PHEV החדשה של X5 היא פתרון חכם – כל עוד תטעינו אותה באופן קבוע. מדובר בשילוב בין מנוע 3.0 ליטר בנזין ומנוע חשמלי, עם הספק כולל של 489 כ"ס ומומנט של 71 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש לוקחת רק 4.8 שניות – וזה כבר רף של רכבים ספורטיביים.

הסוללה בקיבולת של 25.7 קוט"ש מספקת טווח חשמלי ריאלי של 60–70 ק"מ, כך שאפשר לגמרי לנסוע יומית בלי לגעת בדלק. הטעינה מתבצעת ב-AC בלבד (עד 11 קילוואט), כך שאין טעינה מהירה אמיתית, אבל לרוב המשתמשים זה יספיק.

מי שלא טוען – מאבד את היתרון. הרכב כבד יותר מהדיזל, וגם צורך יותר דלק בנסיעות ארוכות ללא טעינה, אבל כשמשתמשים בו נכון – זו אחת הגרסאות הכי משתלמות.


בטיחות, נוחות והתנהגות כביש

שתי הגרסאות מגיעות עם חבילת בטיחות מקורית מלאה של ב.מ.וו, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, בלימה אוטונומית, מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית ועוד. רמות האבזור משתנות בהתאם לגרסה ולחבילת האבזור (xLine, M Sport), כשבגרסה ההיברידית תקבלו גם כיול מתלים מעט שונה לטובת איזון משקל הסוללה.

גם בגרסת הדיזל וגם בפלאג-אין, התחושה מאחורי ההגה נשארת נאמנה לאופי של ב.מ.וו – רכב שמרגיש מדויק, מאוזן, עם שפע כוח ומעט מאוד דרמה.


מחירים בישראל

נכון ליוני 2025, ב.מ.וו X5 מוצעת בישראל בטווח מחירים של:

  • xDrive30d דיזל: החל מ־620,000 ₪

  • xDrive50e פלאג-אין היבריד: החל מ־700,000 ₪ (תלוי ברמת הגימור)

אין ספק שמדובר ברכב יוקרתי, אך התמורה למחיר גבוהה, במיוחד אם משווים לגרסאות דומות במרצדס או אאודי.


לסיכום

ב.מ.וו X5 החדשה ממשיכה להציע חוויית SUV יוקרתית עם נוחות, טכנולוגיה, מרחב וביצועים ברמה גבוהה. גרסת הדיזל היא הבחירה השמרנית והיעילה לטווח ארוך, בעוד גרסת הפלאג-אין ההיברידית מיועדת למי שמוכן להטעין ומחפש את כל היתרונות של שני העולמות – בלי לוותר על עוצמה.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV

תפריט נגישות