MG ZS היבריד

MG
MG ZS היבריד

קרוסאובר עירוני משתלם עם עיצוב מודרני, אבזור נדיב וצריכת דלק חסכונית – בלי יומרות, אבל עם הרבה תמורה למחיר

החל מ-

 159,888

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

קטגוריה

מידע נוסף

אם הייתם שואלים לפני חמש שנים מה הסיכוי שרכב סיני יתחרה ראש בראש במותגים יפניים או קוריאנים – רובנו היינו מגחכים. אבל אז נכנסה MG לתמונה, וה־ZS הפך לאחד השמות הכי מדוברים בשוק הקרוסאוברים הקומפקטיים. עכשיו הוא גם בא בגרסה היברידית – והגיע הזמן לבדוק אם מדובר רק על חיסכון בדלק, או על הצעה שלמה.


עיצוב: לא תזהו שהוא סיני

ה־ZS ההיברידי שומר על אותו עיצוב מוצלח של הדגם הבנזיני – חזית עם גריל גדול שמושך מבטים, קווים נקיים ונוכחות שלא מתביישת גם מול קוריאנים מתוקשרים. אולי זה לא רכב שגורם לעוברים ושבים לשלוף מצלמה, אבל הוא בהחלט נראה כמו משהו שעלה יותר ממה ששילמתם עליו בפועל – וזה בדיוק הקטע.


תא נוסעים: לא פרימיום, אבל ממש לא זול

ה־ZS לא מנסה לשחק אותה אאודי, וטוב שכך. המרחב סביר לחלוטין לארבעה מבוגרים, תא המטען בגודל שמכבד משפחה קטנה (448 ליטר), והחומרים בתא הנוסעים… בוא נגיד שיש איזורים שהם "טיפה סינית", אבל בגדול – זה לא מרגיש כמו צעצוע.
הממשק נוח, המסך סביר, ויש אפילו גג פנורמי בגרסאות הגבוהות – בונוס אמיתי לקיץ הישראלי (או קללה, תלוי אם אתם נמסים או מתמוגגים משמש).


מערכת היברידית: לא פלאג אין, לא חשמלית – אבל כן משתלמת

כאן מגיע החידוש: ZS Hybrid הוא לא רכב חשמלי ולא פלאג-אין. זהו היבריד "רגיל" (self-charging), עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ומערכת חשמלית שמוסיפה כוח ומורידה את תדירות העצירה בתחנה.

לפי MG, מדובר ב־143 כ"ס ו־0-100 ב־8.0 שניות, מה שממקם אותו טוב מול המתחרים. התחושה בנסיעה עירונית חלקה מאוד, ובעומס קל – אפילו אפשר לשייט בשקט על חשמל בלבד למרחקים קצרים. מחוץ לעיר הוא פחות מבריק, אבל שומר על אופי רך ולא עייף.

והחיסכון? צריכת דלק משולבת של כ־18 ק"מ לליטר, וזה בלי לנסות ממש לנהוג חסכוני.


אבזור ובטיחות: משקיעים בכם, גם במחיר נגיש

MG ממשיכה במדיניות ההשתלטות שלה על השוק – הרבה אבזור, במחיר שלא מצריך משכנתא שנייה. בגרסה ההיברידית תמצאו כבר מהבסיס מערכות בטיחות מתקדמות: בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד.

בנוסף, יש מולטימדיה תואמת אנדרואיד ואפל, בקרת אקלים, מפתח חכם ועוד שלל פיצ'רים שבדגמים אירופיים תשלמו עליהם אקסטרה.


אז למי זה מתאים?

אם אתם מחפשים רכב היברידי בלי לשלם את פרמיית ה"טויוטה", רוצים מרכב גבוה, נראות טובה, אבזור עשיר וצריכת דלק נאה – MG ZS Hybrid הוא אחת ההצעות הכי משתלמות היום בשוק.

הוא לא הכי חד על ההגה, ולא ישכנע חובבי נהיגה ספורטיבית. אבל לקהל הרחב, זה רכב עם חבילה מאוד הגיונית – במיוחד אם השיקול המרכזי הוא עלות מול תמורה.


לסיכום:

MG ZS Hybrid לוקח את כל מה שעשה את ה־ZS ללהיט – עיצוב, מחיר, אבזור – ומוסיף לזה טוויסט ירוק וצריכה חכמה. הוא לא מושלם, אבל בעידן של מחירי דלק מטורפים ורכבים שעולים כמו דירה – הוא בדיוק באמצע הפתרון.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV