MG מארוול R

MG
MG מארוול R

חשמלי עם עיצוב יוקרתי, אבזור עשיר ותחושת פרימיום – שמוכיח שסין כבר לא רק זולה, היא גם יודעת להרשים

החל מ-

 205,888

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

אם MG4 הרגישה כמו הצהרת כוונות, אז Marvel R הוא כבר סטייטמנט עם סימן קריאה. זהו דגם הדגל של MG – חשמלי, עתידני, עם קריצה לאירופה ותנופה מסין. לא סתם קוראים לו "מרוול" – המותג ממש בונה על אפקט ה"וואו" מהרגע הראשון.

אז האם מדובר בגיבור־על מוטורי, או פשוט בעוד חשמלית שמנסה להיראות יוקרתית? יצאנו לבדוק.


עיצוב: סייבר-שיק בעבודת יד סינית

מבחוץ, Marvel R הוא כנראה אחד הרכבים הכי מרשימים בקטגוריה. חזית חלקה, פנסי LED שמתחברים בפס רציף, פרופורציות של SUV קופה, ופרטים קטנים שמראים שהשקיעו פה. הוא נראה הרבה יותר יקר ממה שהוא בפועל – מה שלא מזיק כשאתה מנסה לשכנע לקוחות לעבור מטויוטה או סקודה.

קשה להאמין שמדובר ברכב סיני כשאתה רק בוהה בו – ולמען האמת, גם קשה להאמין שמדובר ב־MG.


תא נוסעים: כמעט פרימיום, כמעט

פותחים את הדלת, והחוויה ממשיכה. המסך המרכזי העצום (19.4 אינץ'!) הוא לב־ליבה של הקבינה, והעיצוב סביבו מרגיש מינימליסטי ומודרני, אבל לא קר או דיגיטלי מדי. איכות החומרים סבירה פלוס – עם רגעים של "אה, פה קצת חיפפו", אבל בגדול התחושה כללית טובה מאוד.

יש כאן חמימות, מרחב, ורצון לשדר יוקרה – גם אם עדיין לא לגמרי מתקרבים למרצדס או אאודי.


ביצועים: לא ספורטיבי, אבל לא עגלה

ה־Marvel R מגיע בישראל בגרסת הנעה אחורית עם 180 כ"ס, שמספקים תאוצה מ־0 ל־100 בכ־7.9 שניות. קיימת גם גרסת AWD חזקה יותר (288 כ"ס), אבל היא לא משווקת בארץ כרגע.

התחושה בנהיגה חלקה, שקטה, מאוד נינוחה – לא מרגשת, אבל גם לא איטית. זה רכב שבנוי לקרוזינג עירוני ובינעירוני, עם אופי רגוע שמרגיש יוקרתי, לא לחוץ.

מערכת המתלים מעט נוקשה על שיבושים קטנים, אבל שומרת על יציבות מרשימה במהירות גבוהה. לא תמצאו פה הנאת נהיגה נוסח מאזדה או BMW, אבל כן תחושה בטוחה, שקטה ומעודנת.


טווח וטעינה: סוללה סבירה, טעינה מהירה

הסוללה כאן היא בקיבולת של 70 קוט"ש, שמספקת טווח רשמי של כ־402 ק"מ לפי WLTP – בפועל, מדובר בכ־330–350 ק"מ, תלוי בהרגלי הנהיגה.

טעינה מהירה תאפשר לטעון מ־30% ל־80% בכ־30–40 דקות, ומטען ביתי (AC) של 11kW יסיים את העבודה בכ־6–8 שעות. כלומר – לא מפחיד מדי, כל עוד אתם לא יוצאים כל יומיים לאילת.


אבזור: מלא כל טוב

MG שוב לא מתקמצנים: ב־Marvel R תקבלו כסטנדרט כמעט הכול – גג פנורמי, מושבים מחוממים, מצלמות 360°, תאורת LED חכמה, מפתח חכם, טעינה אלחוטית לסלולרי, בלם יד חשמלי, וחבילת בטיחות מלאה שכוללת בלימה אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצירה מלאה, ניטור שטחים מתים ועוד.

וזה חשוב – כי הרכב אולי לא זול, אבל מרגיש כמו שהוא נותן תמורה אמיתית.


מחיר ואחריות: לא זול, אבל עדיין משתלם

המחיר בישראל מתחיל באזור 190,000 ש"ח, מה שמציב אותו מול מתחרות כמו סיטרואן e-C4 X, סקודה אניאק ודגמים קוריאניים שונים. אבל במונחי עלות־תועלת – במיוחד כשמכניסים את האבזור, המראה והתחושה – זה רכב שמרגיש כאילו שילמתם יותר.

הוא מגיע גם עם אחריות של 7 שנים או 150,000 ק"מ – כולל הסוללה – וזה לא מובן מאליו.


בשורה התחתונה:

MG Marvel R הוא סוג של נקודת מפנה – רכב חשמלי סיני שלא רק מנסה לחקות, אלא באמת מצליח לייצר חוויה של רכב יוקרה־לייט במחיר שפוי. הוא אולי לא מושלם, אבל למי שמחפש SUV חשמלי מרשים, מאובזר ושקט – זו אחת ההצעות הכי מעניינות ב־2025.

מידע נוסף

אם MG4 הרגישה כמו הצהרת כוונות, אז Marvel R הוא כבר סטייטמנט עם סימן קריאה. זהו דגם הדגל של MG – חשמלי, עתידני, עם קריצה לאירופה ותנופה מסין. לא סתם קוראים לו "מרוול" – המותג ממש בונה על אפקט ה"וואו" מהרגע הראשון.

אז האם מדובר בגיבור־על מוטורי, או פשוט בעוד חשמלית שמנסה להיראות יוקרתית? יצאנו לבדוק.


עיצוב: סייבר-שיק בעבודת יד סינית

מבחוץ, Marvel R הוא כנראה אחד הרכבים הכי מרשימים בקטגוריה. חזית חלקה, פנסי LED שמתחברים בפס רציף, פרופורציות של SUV קופה, ופרטים קטנים שמראים שהשקיעו פה. הוא נראה הרבה יותר יקר ממה שהוא בפועל – מה שלא מזיק כשאתה מנסה לשכנע לקוחות לעבור מטויוטה או סקודה.

קשה להאמין שמדובר ברכב סיני כשאתה רק בוהה בו – ולמען האמת, גם קשה להאמין שמדובר ב־MG.


תא נוסעים: כמעט פרימיום, כמעט

פותחים את הדלת, והחוויה ממשיכה. המסך המרכזי העצום (19.4 אינץ'!) הוא לב־ליבה של הקבינה, והעיצוב סביבו מרגיש מינימליסטי ומודרני, אבל לא קר או דיגיטלי מדי. איכות החומרים סבירה פלוס – עם רגעים של "אה, פה קצת חיפפו", אבל בגדול התחושה כללית טובה מאוד.

יש כאן חמימות, מרחב, ורצון לשדר יוקרה – גם אם עדיין לא לגמרי מתקרבים למרצדס או אאודי.


ביצועים: לא ספורטיבי, אבל לא עגלה

ה־Marvel R מגיע בישראל בגרסת הנעה אחורית עם 180 כ"ס, שמספקים תאוצה מ־0 ל־100 בכ־7.9 שניות. קיימת גם גרסת AWD חזקה יותר (288 כ"ס), אבל היא לא משווקת בארץ כרגע.

התחושה בנהיגה חלקה, שקטה, מאוד נינוחה – לא מרגשת, אבל גם לא איטית. זה רכב שבנוי לקרוזינג עירוני ובינעירוני, עם אופי רגוע שמרגיש יוקרתי, לא לחוץ.

מערכת המתלים מעט נוקשה על שיבושים קטנים, אבל שומרת על יציבות מרשימה במהירות גבוהה. לא תמצאו פה הנאת נהיגה נוסח מאזדה או BMW, אבל כן תחושה בטוחה, שקטה ומעודנת.


טווח וטעינה: סוללה סבירה, טעינה מהירה

הסוללה כאן היא בקיבולת של 70 קוט"ש, שמספקת טווח רשמי של כ־402 ק"מ לפי WLTP – בפועל, מדובר בכ־330–350 ק"מ, תלוי בהרגלי הנהיגה.

טעינה מהירה תאפשר לטעון מ־30% ל־80% בכ־30–40 דקות, ומטען ביתי (AC) של 11kW יסיים את העבודה בכ־6–8 שעות. כלומר – לא מפחיד מדי, כל עוד אתם לא יוצאים כל יומיים לאילת.


אבזור: מלא כל טוב

MG שוב לא מתקמצנים: ב־Marvel R תקבלו כסטנדרט כמעט הכול – גג פנורמי, מושבים מחוממים, מצלמות 360°, תאורת LED חכמה, מפתח חכם, טעינה אלחוטית לסלולרי, בלם יד חשמלי, וחבילת בטיחות מלאה שכוללת בלימה אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצירה מלאה, ניטור שטחים מתים ועוד.

וזה חשוב – כי הרכב אולי לא זול, אבל מרגיש כמו שהוא נותן תמורה אמיתית.


מחיר ואחריות: לא זול, אבל עדיין משתלם

המחיר בישראל מתחיל באזור 190,000 ש"ח, מה שמציב אותו מול מתחרות כמו סיטרואן e-C4 X, סקודה אניאק ודגמים קוריאניים שונים. אבל במונחי עלות־תועלת – במיוחד כשמכניסים את האבזור, המראה והתחושה – זה רכב שמרגיש כאילו שילמתם יותר.

הוא מגיע גם עם אחריות של 7 שנים או 150,000 ק"מ – כולל הסוללה – וזה לא מובן מאליו.


בשורה התחתונה:

MG Marvel R הוא סוג של נקודת מפנה – רכב חשמלי סיני שלא רק מנסה לחקות, אלא באמת מצליח לייצר חוויה של רכב יוקרה־לייט במחיר שפוי. הוא אולי לא מושלם, אבל למי שמחפש SUV חשמלי מרשים, מאובזר ושקט – זו אחת ההצעות הכי מעניינות ב־2025.

timecar.group@gmail.com

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV