KGM מוסו

kgm
KGM מוסו

שילוב נדיר של כוח, נוחות ואבזור ברמת SUV – במחיר של טנדר בסיסי, והוא שובר שוק למי שמחפש יותר בלי לשלם יותר.

החל מ-

 269,900

שתפו:


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

בשוק שבו השמות הגדולים הם איסוזו די-מקס, מיצובישי טרייטון וטויוטה היילקס, קשה לטנדר חדש לבלוט. אבל KGM מוסו (לשעבר סאנגיונג מוסו) מנסה בדיוק את זה – להציע לנהגים בישראל טנדר עבודה שנראה טוב, מציע נוחות של SUV, אבזור של מכונית פרטית ומחיר של פעם. זה אולי לא שם שמוכר לכולם, אבל עבור מי שמחפש ערך אמיתי – כדאי שתשימו אליו לב.


עיצוב חיצוני: טנדר קשוח, עם לוק פרטי

המוסו אולי מבוסס על שלדת סולם כמו טנדרים אחרים, אבל העיצוב שונה. חזית מעוגלת יחסית, קווים חלקים ותא נוסעים שנראה כאילו נלקח מרכב כביש – יוצרים מראה קצת פחות קשוח, וקצת יותר נעים לעין. ועדיין, עם גריל מודגש, בתי גלגלים תפוחים וחישוקים גדולים – יש פה מספיק נוכחות כדי להרשים.

גרסת XL מציעה גם ארגז מטען מוגדל עם אורך של 1.61 מטר, לעומת 1.30 מטר בגרסה הרגילה – כך שגם מי שמחפש טנדר עבודה אמיתי, יקבל את שלו.


תא נוסעים: זה לא מרגיש כמו טנדר

הפתעה ראשונה: תא הנוסעים מרגיש יותר כמו ג'יפ משפחתי מאשר כמו רכב עבודה. הדשבורד מעוצב בצורה מודרנית, עם שילובי עור ודיפון רך בגרסאות המאובזרות. המושבים נוחים, הבידוד טוב והתחושה כללית של איכות גבוהה – בטח בהשוואה למתחרים שנשארו בסיסיים.

מסך מולטימדיה 8 אינץ' כולל תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת אקלים דיגיטלית, לוח מחוונים דיגיטלי חלקי, וחימום מושבים מלפנים ומאחור – פריטים שלא תמצאו בטנדרים אחרים במחיר הזה.


מנוע וביצועים: דיזל שמבין עניין

מתחת למכסה המנוע תמצאו מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל, עם 202 כ"ס ו־45 קג"מ, בשידוך לתיבה אוטומטית 6 הילוכים מתוצרת AISIN. ההנעה כפולה (4X4) עם תיבת העברה לשטח.

הביצועים טובים – לא רק לטנדר, אלא בכלל. התאוצה ל־100 קמ"ש נמשכת כ־11 שניות, והוא סוחב מטען בעוצמה גם בעליות. הוא מרגיש חזק, גמיש ויעיל – בדיוק כמו שטנדר עבודה צריך להיות.

כושר הגרירה עומד על עד 3 טון, ותכולת המטען מגיעה עד 1,025 ק"ג בגרסת XL – נתונים תחרותיים בהחלט.


נוחות והתנהגות: בולע כביש יותר מטנדר

מוסו הוא ככל הנראה הטנדר הכי נוח שיש בישראל במחיר הזה. המתלים האחוריים (בגרסה הרגילה) הם קפיצי סליל ולא עלים – וזה מורגש היטב בנוחות נסיעה. הוא סופג שיבושים טוב יותר, מתנהג פחות כמו טנדר קופצני ויותר כמו SUV מגודל. הגה קל, בלמים רגישים ותא נהג נעים הופכים אותו לרכב שאפשר לנהוג בו גם בעיר בלי לסבול.

רק בגרסת XL תקבלו מתלה עלים מאחור – כדי לשפר כושר נשיאה – אבל זה בא על חשבון הנוחות.


בטיחות ואבזור: לא עוד טנדר עירום

המוסו מציע כסטנדרט מערכות בטיחות מתקדמות כולל:

  • בלימת חירום אוטונומית

  • בקרת סטייה מנתיב

  • התרעת עייפות

  • בקרת שיוט אדפטיבית

  • זיהוי תנועה חוצה מאחור

וזה לפני שדיברנו על מצלמות, חיישנים, חימום מושבים ועוד שלל תוספות שלא קיימות ברוב הטנדרים המתחרים, בטח לא בגרסאות בסיס.


מחיר ואחריות: המון רכב, הרבה שקט

המחיר של KGM מוסו מתחיל בכ־199,900 ש"ח לגרסה כפולה רגילה, ויכול להגיע לכ־220,000 ש"ח לגרסת XL המאובזרת. זה מחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים מרוב המתחרים עם מפרט דומה.

האחריות היא ל-5 שנים או 150,000 ק"מ – כמו בכל דגמי KGM. וזה מוסיף הרבה שקט נפשי למי שקונה טנדר גם ככלי עבודה.


יתרונות

  • מנוע חזק וביצועים מעולים

  • נוחות נסיעה יוצאת דופן לטנדר

  • אבזור עשיר ובטיחות מתקדמת

  • תא נוסעים מרווח ומפנק

  • מחיר תחרותי במיוחד

חסרונות

  • אין מערכות שטח מתקדמות כמו נעילת דיפרנציאל

  • תיבה עם 6 הילוכים בלבד – איטית לעומת תיבות חדשות

  • אין מוניטין חזק למותג – משפיע על ערך עתידי

  • גרסת XL פחות נוחה עקב קפיצים קשיחים

  • תצרוכת דלק בינונית – סביב 9–10 ק"מ לליטר


מתחרים עיקריים

  • איסוזו D-MAX – קשוח ואמין, אבל יקר, פחות נוח ופחות מאובזר

  • מיצובישי טרייטון – נוח ואיכותי, אך יקר בכ-30 אלף ש"ח

  • טויוטה היילקס – סמל אמינות, אבל בסיסי יותר ומחירו קופץ בקלות

  • פיאט פולבק (משומש) – מתחרה זול, אך פחות חזק ופחות מאובזר

  • ג'ק T8 – זול מאוד, אך נחות באיכות ובשירות


סיכום:

KGM מוסו הוא לא עוד טנדר – הוא שילוב בין כלי עבודה חזק ועמיד לבין קרוסאובר נוח ומאובזר. למי שצריך רכב כפול שימוש – להסעות ולעבודה – הוא אחד ההצעות הכי משתלמות היום בשוק, כל עוד מוכנים לוותר על הסמל המוכר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “KGM מוסו”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

רכבים בהנחה

ב.מ.וו iX

ב.מ.וו IX

המחיר המקורי היה: ₪ 604,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 499,000.

קיה סלטוס

קיה סלטוס

המחיר המקורי היה: ₪ 164,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 153,900.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו

המחיר המקורי היה: ₪ 109,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 99,900.

תפריט נגישות

השפיעו על תרבות הרכב.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!