קיה סורנטו

קיה
קיה סורנטו

רכב 7 מקומות מרווח, מעוצב ומאובזר שמציע איכות של פרימיום במחיר הוגן – למי שמחפש רכב משפחתי גדול בלי להתפשר

החל מ-

 319,900

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

יש רכבים שאתה מזהה מקילומטר – הסורנטו הוא אחד מהם. לא רק בגלל הממדים, אלא גם בגלל ההצהרה: הנה רכב משפחתי גדול, מרשים, שמבקש להוכיח שגם קוריאה יודעת לייצר רכבי פנאי עם נוכחות, אבזור ועידון של מותגים יוקרתיים, רק בלי תג המחיר המוגזם. קיה סורנטו החדשה, בדור הרביעי שלה, ממשיכה להוביל את השוק של רכבי ה-7 מקומות – ומוסיפה לא מעט קלפים חזקים לחבילה שכבר הייתה טובה.


עיצוב חיצוני: מרשים, גברי, מכובד

הסורנטו החדשה נראית כמו רכב ששייך לקטגוריה אחת מעל. עם קווים חדים, גריל קדמי עצום, חתימת תאורה מקורית וזנב מרובע ומוקפד – אין פה נסיונות להיות עגלגל או "חמוד". זה רכב עם נוכחות, ועם בסיס גלגלים ארוך שמרמז על מה שמסתתר בפנים.

ולמי שתוהה: כן, יש גם גרסת פלאג-אין היברידית שנראית בדיוק אותו דבר – אף אחד לא יידע שבחרתם בגרסה הירוקה יותר.


תא נוסעים: איכות של רכב פרימיום

בתוך הסורנטו תמצאו עיצוב שהוא גם מודרני וגם פונקציונלי: שני מסכים גדולים, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה נעים לתפעול, קונסולה מרכזית בגובה נכון עם בורר הילוכים סיבובי, ושפע של מקומות אחסון.

החומרים איכותיים, המושבים נוחים מאוד (גם בנסיעות ארוכות), ולטובת הנהג והנוסעים יש לא פחות מ-3 שורות ישיבה. מאחור יש מקום טוב לשני נוסעים בגודל מלא, בתנאי שלא מדובר בכדורסלנים.

בין השורות נמצא גם פתחי מיזוג, שקעי USB בכל שורה, גג פנורמי ברמות הגבוהות, ומערכות שמע מרשימות.


מנועים וביצועים: גם חסכוני, גם חזק

קיה סורנטו החדשה מוצעת בישראל בגרסה היברידית רגילה או פלאג-אין (נטענת בחשמל), שתיהן עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר.

  • הגרסה ההיברידית (HEV) משלבת מנוע חשמלי עם 230 כ"ס סך הכל, תיבה אוטומטית (לא רציפה!) עם 6 הילוכים, והנעה קדמית או כפולה – לפי רמת הגימור.

  • הפלאג-אין (PHEV) מציעה 265 כ"ס וטווח חשמלי של כ-50 ק"מ. למי שיש שקע טעינה בבית או בעבודה, זו אופציה מעולה לחיסכון אמיתי בדלק.

הביצועים? חזקים מאוד. הסורנטו מרגיש בטוח, שקט ובשל, גם תחת עומס. התאוצה חלקה, ויש מספיק כוח לכל מצב – אפילו כשמעמיסים משפחה + מזוודות + אופניים על הגג.


נוחות ובטיחות

הסורנטו מטפל בכבישים כמו שצריך. הוא שקט, מרוסן ונעים. בעיר הוא קצת מגושם (כי הוא פשוט גדול), אבל בכביש בין-עירוני זו מכונית שיודעת לשייט בנינוחות של מחלקה ראשונה.

מבחינת בטיחות – אין תלונות. יש פה את כל המערכות שצריך: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים ועוד. בכל הגרסאות תקבלו מפרט מקיף, גם אם לא תמיד הכי חדשני בשוק.


חיסרון עיקרי: המחיר

הבעיה היחידה עם הסורנטו החדש היא שהוא כבר לא "מציאה". המחיר התייקר משמעותית מהדור הקודם – בעיקר בגרסאות הפלאג-אין, שמגיעות כמעט עד ל-300 אלף שקל. ובכל זאת, כשמשווים למה שמקבלים – כולל 7 מקומות, מנוע היברידי, אבזור מלא ועיצוב מרשים – מדובר בתמורה מעולה, גם אם לא זולה.


לסיכום: סורנטו החדש – המלך החדש של המשפחתיות הגדולות

קיה סורנטו החדשה היא בדיוק מה שהמשפחה הישראלית הגדולה צריכה: רכב מרווח באמת, איכותי, נוח, בטיחותי, חסכוני (בגרסאות ההיברידיות) ועם מראה של רכב יוקרה. נכון, הוא לא זול כמו פעם – אבל הוא מצדיק כל שקל, בעיקר אם אתם זקוקים לשבעה מושבים – ורוצים להרגיש שאתם לא מוותרים על כלום בדרך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קיה סורנטו”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

יש רכבים שאתה מזהה מקילומטר – הסורנטו הוא אחד מהם. לא רק בגלל הממדים, אלא גם בגלל ההצהרה: הנה רכב משפחתי גדול, מרשים, שמבקש להוכיח שגם קוריאה יודעת לייצר רכבי פנאי עם נוכחות, אבזור ועידון של מותגים יוקרתיים, רק בלי תג המחיר המוגזם. קיה סורנטו החדשה, בדור הרביעי שלה, ממשיכה להוביל את השוק של רכבי ה-7 מקומות – ומוסיפה לא מעט קלפים חזקים לחבילה שכבר הייתה טובה.


עיצוב חיצוני: מרשים, גברי, מכובד

הסורנטו החדשה נראית כמו רכב ששייך לקטגוריה אחת מעל. עם קווים חדים, גריל קדמי עצום, חתימת תאורה מקורית וזנב מרובע ומוקפד – אין פה נסיונות להיות עגלגל או "חמוד". זה רכב עם נוכחות, ועם בסיס גלגלים ארוך שמרמז על מה שמסתתר בפנים.

ולמי שתוהה: כן, יש גם גרסת פלאג-אין היברידית שנראית בדיוק אותו דבר – אף אחד לא יידע שבחרתם בגרסה הירוקה יותר.


תא נוסעים: איכות של רכב פרימיום

בתוך הסורנטו תמצאו עיצוב שהוא גם מודרני וגם פונקציונלי: שני מסכים גדולים, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה נעים לתפעול, קונסולה מרכזית בגובה נכון עם בורר הילוכים סיבובי, ושפע של מקומות אחסון.

החומרים איכותיים, המושבים נוחים מאוד (גם בנסיעות ארוכות), ולטובת הנהג והנוסעים יש לא פחות מ-3 שורות ישיבה. מאחור יש מקום טוב לשני נוסעים בגודל מלא, בתנאי שלא מדובר בכדורסלנים.

בין השורות נמצא גם פתחי מיזוג, שקעי USB בכל שורה, גג פנורמי ברמות הגבוהות, ומערכות שמע מרשימות.


מנועים וביצועים: גם חסכוני, גם חזק

קיה סורנטו החדשה מוצעת בישראל בגרסה היברידית רגילה או פלאג-אין (נטענת בחשמל), שתיהן עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר.

  • הגרסה ההיברידית (HEV) משלבת מנוע חשמלי עם 230 כ"ס סך הכל, תיבה אוטומטית (לא רציפה!) עם 6 הילוכים, והנעה קדמית או כפולה – לפי רמת הגימור.

  • הפלאג-אין (PHEV) מציעה 265 כ"ס וטווח חשמלי של כ-50 ק"מ. למי שיש שקע טעינה בבית או בעבודה, זו אופציה מעולה לחיסכון אמיתי בדלק.

הביצועים? חזקים מאוד. הסורנטו מרגיש בטוח, שקט ובשל, גם תחת עומס. התאוצה חלקה, ויש מספיק כוח לכל מצב – אפילו כשמעמיסים משפחה + מזוודות + אופניים על הגג.


נוחות ובטיחות

הסורנטו מטפל בכבישים כמו שצריך. הוא שקט, מרוסן ונעים. בעיר הוא קצת מגושם (כי הוא פשוט גדול), אבל בכביש בין-עירוני זו מכונית שיודעת לשייט בנינוחות של מחלקה ראשונה.

מבחינת בטיחות – אין תלונות. יש פה את כל המערכות שצריך: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים ועוד. בכל הגרסאות תקבלו מפרט מקיף, גם אם לא תמיד הכי חדשני בשוק.


חיסרון עיקרי: המחיר

הבעיה היחידה עם הסורנטו החדש היא שהוא כבר לא "מציאה". המחיר התייקר משמעותית מהדור הקודם – בעיקר בגרסאות הפלאג-אין, שמגיעות כמעט עד ל-300 אלף שקל. ובכל זאת, כשמשווים למה שמקבלים – כולל 7 מקומות, מנוע היברידי, אבזור מלא ועיצוב מרשים – מדובר בתמורה מעולה, גם אם לא זולה.


לסיכום: סורנטו החדש – המלך החדש של המשפחתיות הגדולות

קיה סורנטו החדשה היא בדיוק מה שהמשפחה הישראלית הגדולה צריכה: רכב מרווח באמת, איכותי, נוח, בטיחותי, חסכוני (בגרסאות ההיברידיות) ועם מראה של רכב יוקרה. נכון, הוא לא זול כמו פעם – אבל הוא מצדיק כל שקל, בעיקר אם אתם זקוקים לשבעה מושבים – ורוצים להרגיש שאתם לא מוותרים על כלום בדרך.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV