סמארט #1

סמארט לוגו PNG
סמארט #1

קרוסאובר חשמלי מעוצב ומאובזר, שמתאים למי שמחפש רכב ייחודי עם חוויית נהיגה מודרנית ושקטה – ובגרסת Brabus גם מנה גדושה של כוח.

החל מ-

 196,990


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

סמארט תמיד הייתה מזוהה עם מכוניות עירוניות זעירות, אבל עם ה־Smart #1 המותג משנה כיוון. זהו קרוסאובר חשמלי ראשון מתוצרת סמארט בשיתוף פעולה בין מרצדס־בנץ לג’ילי, והוא מבוסס על פלטפורמת חשמל ייעודית מודרנית (SEA). מדובר ברכב שמציב את סמארט מחדש במגרש של הגדולים – לא עוד מכונית קטנה לעיר, אלא SUV קומפקטי חשמלי שמתחרה ישירות בשמות מבוססים כמו יונדאי קונה EV, סקודה אניאק ו־MG4.


עיצוב חיצוני

ה־#1 מציג שפה עיצובית חדשה לגמרי לסמארט – עגלגלת, חלקה ועתידנית. החזית סגורה כמעט לגמרי, עם פס תאורה רציף לאורכה, והפרופורציות קומפקטיות אך שריריות. מהצד רואים קו גג משתפל קלות לאחור וחישוקים גדולים שמעניקים נוכחות. מאחור יחידות תאורה רוחביות משלימות את המראה המודרני. זהו רכב שמצליח להיות ייחודי, מבלי לנסות להיראות כמו עוד קרוסאובר גנרי.


תא נוסעים ואבזור

בתוך הרכב מחכה סביבה מודרנית ומוקפדת. מסך מולטימדיה גדול בגודל 12.8 אינץ’ שולט במרכז הדשבורד, לצידו לוח מחוונים דיגיטלי קטן יותר ותצוגת מידע נוספת לנהג. איכות החומרים גבוהה יחסית לסגמנט, ויש גם תאורה פנימית מתחלפת שמוסיפה אווירה יוקרתית.

מרווח הפנים טוב: מקדימה תנוחה גבוהה ונוחה, מאחור יש מקום לשלושה נוסעים, אם כי במרחקים ארוכים יהיה צפוף לשלושה מבוגרים. תא המטען מציע כ־320–410 ליטר, ובהשוואה למתחרות הוא סביר, אך לא מצטיין.


יחידות הנעה וביצועים

ה־Smart #1 מוצע בגרסאות שונות:

  • גרסה רגילה עם מנוע חשמלי אחורי בהספק 272 כ"ס, תאוצה 0–100 קמ"ש ב־6.7 שניות וטווח של עד 420 ק"מ (WLTP) מסוללה בקיבולת 66 קוט"ש.

  • גרסת Brabus עם שני מנועים והנעה כפולה, הספק של 428 כ"ס ותאוצה ל־100 קמ"ש ב־3.9 שניות בלבד – נתון שממקם אותו בטריטוריה של רכבי יוקרה.

בטעינה מהירה (150kW) אפשר לטעון מ־10% ל־80% בכ־30 דקות, ובטעינה ביתית (11kW) לילה שלם יספיק למלא סוללה.


התנהגות כביש ובטיחות

בכביש העירוני ה־#1 נעים ושקט מאוד, עם בידוד רעשים מצוין ונסיעה רגועה. ההגה קל לתפעול בעיר, ובכבישים מהירים הוא מרגיש יציב ובטוח. הוא לא מציע חדות דינמית כמו מאזדה CX-30, אבל הגרסה הרגילה מיועדת לשקט וביטחון ולא לספורטיביות.

בתחום הבטיחות, ה־Smart #1 קיבל חמישה כוכבים במבחני Euro NCAP, והוא מצויד במערכות מתקדמות: בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים ומצלמות היקפיות.


מתחרות עיקריות

בישראל ה־#1 יתמודד מול יונדאי קונה EV, MG4, סקודה אניאק ובמידה מסוימת טסלה מודל Y. היתרון שלו הוא בעיצוב ייחודי, אבזור עשיר וגרסת ביצועים חזקה במיוחד. החיסרון – תא מטען בינוני ומחיר שעשוי להיות גבוה יחסית למתחרות הסיניות.


חוות דעת מסכמת

Smart #1 הוא רכב שמסמן מהפך עבור המותג: מקרוסעיר קטן לעולם של קרוסאוברים חשמליים מתקדמים. הוא מציע עיצוב ייחודי, אבזור מרשים וביצועים חזקים – במיוחד בגרסת Brabus – לצד רמת בטיחות גבוהה. מצד שני, הוא פחות מרווח מתחרות מסוימות, ותא המטען לא תמיד יספיק למשפחות גדולות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סמארט #1”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

תפריט נגישות

לצורך הקמת מערך שירותי ייעוץ אפקטיבי

לזמן מוגבל אנחנו מציעים את שירותי הייעוץ שלנו לגמרי בחינם.

יש לכם הטלבטות לגבי קניית רכב? השאירו פרטים

מבטיחים לא להספים.

סמארט #1

קבל הצעת מחיר תוך 24 שעות

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.