מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי לוגו
מיצובישי אאוטלנדר

קרוסאובר משפחתי עם 7 מקומות, עיצוב מרשים וגרסת פלאג-אין מתקדמת – בחירה ייחודית למי שמחפש רכב גדול, מאובזר וחסכוני, גם אם זה אומר לשלם יותר.

החל מ-

 191,990


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

אאוטלנדר הוא אחד הדגמים המזוהים ביותר של מיצובישי בשני העשורים האחרונים. הוא התחיל כרכב פנאי גדול יחסית למשפחתיות, והפך לאחד הקרוסאוברים הפופולריים בעולם. בישראל מדובר ברכב שמכוון בדיוק ללב הקהל – משפחות שמחפשות 7 מקומות ישיבה, מראה יוקרתי יחסית ותמורה נאה למחיר. בדור הנוכחי, הרביעי במספר, אאוטלנדר עבר שינוי מקיף: עיצוב חיצוני דרמטי, תא נוסעים מודרני בהרבה ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות.


עיצוב חיצוני

אאוטלנדר החדש הוא כבר לא "עוד רכב פנאי אפור". החזית נועזת עם חתימת ה-Dynamic Shield של מיצובישי – גריל גדול, יחידות תאורה דקיקות למעלה ופנסים ראשיים נמוכים יותר. מהצד מתקבל מראה מסיבי עם קווים חדים, גג בצבע קונטרסטי בחלק מהגרסאות וחישוקים בקוטר 18 או 20 אינץ’ שמוסיפים נוכחות. מאחור העיצוב זוויתי, עם יחידות תאורה צרות ועמוד C רחב שמזכיר רכבי פרימיום יפניים.

בסך הכול, מדובר ברכב גדול ומרשים, שמתאים מאוד לטעמו של הקהל הישראלי שמחפש נראות "ג'יפונית".


תא נוסעים

בפנים בוצעה קפיצה של ממש. אם בדור הקודם התא היה בסיסי ופשוט, כאן מקבלים עיצוב מודרני עם מסך מולטימדיה גדול (9 אינץ’ ברוב הגרסאות), לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגרסאות הגבוהות, ומערך פיקודים נוח וברור. איכות החומרים השתפרה משמעותית – משטחים רכים, חיפויי עור ותפרים דקורטיביים, לפחות בגרסאות הבכירות.

היתרון הגדול – אפשרות ל־7 מקומות (בפריסה 2+3+2). השורה השלישית מתאימה בעיקר לילדים או לנסיעות קצרות עם מבוגרים, אבל היא מוסיפה גמישות שאין בהרבה מתחרים. תא המטען בנפח 331 ליטר כשהמושבים בשימוש, ומעל 700 ליטר כשהשורה השלישית מקופלת.


יחידות הנעה

בישראל מוצעות שתי גרסאות עיקריות:

  • מנוע בנזין רגיל

    • 2.5 ליטר, 4 צילינדרים

    • 184 כ"ס

    • תיבת CVT רציפה עם יחסי העברה מדומים

    • הנעה קדמית או כפולה (תלוי ברמת הגימור)

    • צריכת דלק משולבת: כ־12 ק"מ לליטר

  • גרסה היברידית-נטענת (PHEV)

    • מנוע 2.4 ליטר בנזין + שני מנועים חשמליים (קדמי ואחורי)

    • הספק משולב: 249 כ"ס

    • סוללה בקיבולת 20 קוט"ש (נטענת משקע ביתי או בעמדת טעינה)

    • טווח חשמלי רשמי: עד 61 ק"מ

    • הנעה כפולה כסטנדרט

    • צריכת דלק משולבת (רשמית): מעל 50 ק"מ לליטר בטעינה מלאה

גרסת ה-PHEV היא אטרקציה אמיתית – מתאימה לנהגים שיכולים לטעון בבית או בעבודה, וחוסכת דלק בצורה משמעותית.


חוויית נהיגה

אאוטלנדר לא נבנה כדי לספק ריגושים ספורטיביים, אלא כדי להיות נוח, בטוח ורגוע. המתלים מכוילים לרכות, מה שמעניק נוחות טובה בעיר ובנסיעות בין-עירוניות. ההגה קל יחסית, מתאים למי שרוצה נהיגה ידידותית ופשוטה.

בגרסת הבנזין מתקבלת תאוצה סבירה, לא יותר. התיבה הרציפה מעט מרעישה תחת עומס. לעומת זאת, בגרסת ה-PHEV מתקבלת תגובת מנוע חדה מאוד – המנועים החשמליים דוחפים מיידית, והתוצאה היא תאוצה זריזה והרגשה מתקדמת בהרבה. ההנעה הכפולה בגרסה הזו משדרגת את תחושת הביטחון גם בכבישים חלקים או שבילים קלים.


טכנולוגיה ובטיחות

רשימת האבזור בישראל כוללת:

  • מערך בטיחות מלא: בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התראה על תנועה חוצה מאחור.

  • לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ’ (בגרסאות גבוהות).

  • מסך מולטימדיה 9 אינץ’ עם Apple CarPlay ו-Android Auto.

  • מצלמות 360 מעלות.

  • מערכת שמע Bose בגרסאות הבכירות.

  • פתחי מיזוג לכל שלוש השורות.


יתרונות

  • עיצוב חיצוני מרשים ונוכחות יוקרתית.

  • תא נוסעים איכותי ושדרוג גדול לעומת הדור הקודם.

  • אופציה ל־7 מקומות – יתרון משפחתי מובהק.

  • גרסת PHEV עם טווח חשמלי שימושי וביצועים עדיפים.

  • אבזור בטיחות מלא ומערכות נהיגה מתקדמות.

חסרונות

  • בגרסת הבנזין – תיבת CVT שמפחיתה מהנאה בנהיגה.

  • תא המטען מוגבל כאשר כל המושבים בשימוש.

  • המחיר גבוה יחסית – במיוחד בגרסאות הבכירות וב-PHEV.

  • השורה השלישית צפופה לילדים בלבד.


מתחרים

אאוטלנדר מתמודד מול טויוטה ראב4, קיה ספורטאז’ ויונדאי טוסון, אך מציע יתרון ברור עם 7 מקומות. גרסת ה-PHEV מתחרה ישירות בראב4 פלאג-אין ובסנטה פה היברידי, אך מעניקה טווח חשמלי ארוך יותר ותדמית מתקדמת.


סיכום

מיצובישי אאוטלנדר החדש מצליח לשלב בין משפחתיות לסטייל. הוא מציע עיצוב חיצוני שמושך עיניים, תא נוסעים איכותי יותר מאי פעם ואפשרות נדירה ל־7 מקומות בקטגוריה. בגרסת הבנזין הוא מעט פחות מרגש בנהיגה, אבל בגרסת ה-PHEV הוא הופך לרכב מתוחכם וחסכוני שמספק חוויה מתקדמת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיצובישי אאוטלנדר”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

רכבים בהנחה

ב.מ.וו iX

ב.מ.וו IX

המחיר המקורי היה: ₪ 604,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 499,000.

אלפא רומיאו ג'וניור

אלפא רומיאו ג'וניור

המחיר המקורי היה: ₪ 189,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 174,900.

קיה סלטוס

קיה סלטוס

המחיר המקורי היה: ₪ 164,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 153,900.

תפריט נגישות

השפיעו על תרבות הרכב.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.