מאן TGE

מאן לוגו
מאן TGE

רכב עבודה גרמני קשוח וגמיש, שמציע מגוון תצורות, מערכות בטיחות מתקדמות וגיבוי של מותג משאיות – פתרון פרקטי ואמין לעסקים וציי רכב.

החל מ-

 226,000


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

מאן מוכרת לכולנו כמותג גרמני שמזוהה בעיקר עם משאיות ואוטובוסים. אבל עם ה־TGE, מאן נכנסה גם לעולם המסחריות הקלות. בפועל, מדובר באח תאום של פולקסווגן קראפטר, שנבנה על אותה פלטפורמה ומשווק עם התאמות ושפת עיצוב של MAN. היתרון הגדול – מאן מביאה לשוק המסחרי את המוניטין של מותג משאיות מקצועי, עם דגש על עמידות, שירות ואפשרויות התאמה לציי רכב.

עיצוב ומבנה

העיצוב החיצוני לא מהפכני, אבל יש כאן נוכחות רצינית עם גריל קדמי רחב ונגיעות המזכירות משאית מוקטנת. אפשר לבחור בין תצורות מרכב מגוונות – וואנים סגורים, מיניבוסים או שלדות קבינה לבנייה לפי דרישה. בפנים, תא הנהג פרקטי ומאובזר, עם סביבת עבודה שמתאימה לנהגים שנמצאים על ההגה שעות רבות ביום. המושבים תומכים, שדה הראייה רחב, ויש לא מעט תאי אחסון.

יחידות הנעה וביצועים

המאן TGE משווק עם מנועי דיזל 2.0 ליטר טורבו בהספקים של 102–177 כ"ס, בשילוב תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. מערכת ההנעה יכולה להיות קדמית, אחורית או כפולה (4×4) – בהתאם לייעוד ולצרכים. זה מעניק גמישות גבוהה: החל מהובלות עירוניות וכלה בשימושים תעשייתיים או באזורים הרריים. נוחות הנסיעה טובה יחסית לרכב מסחרי, עם כיול מתלים שמצליח לשלב קשיחות לעומס יחד עם בלימת זעזועים נאותה.

שימושיות ופרקטיות

כאן ה־TGE באמת מבריק: הוא מוצע באורכים שונים, עם גובהי תקרה משתנים, ובגרסאות המסוגלות לשאת מעל 1.5 טון מטען. נפח ההעמסה בגרסאות הגדולות מגיע עד כ־18.4 קוב – נתון מכובד מאוד לקטגוריה. בנוסף, מאן מציעה חבילות התאמה לענפי פעילות שונים – למשל רכבי שירות, גרסאות קירור או מיניבוס נוסעים.

בטיחות וטכנולוגיה

למרות שמדובר ברכב עבודה, ה־TGE מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות: בלימת חירום אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בירידה במדרון ומצלמות חניה. זהו יתרון ברור מול דגמים ישנים או מתחרים פחות עדכניים. גם בתחום הקישוריות, יש מולטימדיה עם מסך מגע, תמיכה ב־Apple CarPlay ו־Android Auto.

צריכת דלק ועלויות

ברכב מסחרי גדול קשה לצפות לחיסכון קיצוני, אבל נתוני היצרן מדברים על 9–11 ליטר ל־100 ק"מ, תלוי במנוע ובמשקל הרכב. היתרון של מאן הוא רשת השירות – הלקוחות מקבלים טיפול במרכזי השירות של מאן, עם ידע שמגיע מעולם המשאיות והאוטובוסים. האחריות בישראל ניתנת בדרך כלל ל־3 שנים, עם אופציה להרחבות.

מתחרים בשוק

מאן TGE מתמודד מול מתחרים ותיקים כמו מרצדס ספרינטר, פיאט דוקאטו, רנו מאסטר ופולקסווגן קראפטר. הוא מציע יתרון של מותג עם תדמית מקצועית וגב חזק מהעולם הכבד, יחד עם אפשרויות הנעה מגוונות. לעומת הדוקאטו, ה־TGE מרגיש איכותי יותר ומאובזר בבטיחות מתקדמת. לעומת ספרינטר – הוא לרוב זול יותר, אך פחות יוקרתי. מול הקראפטר – מדובר באותו רכב, אבל עם ערוץ שירות שונה ותדמית מקצועית יותר.

סיכום

המאן TGE הוא לא עוד "וואן" אלא כלי עבודה רציני שנועד לתת מענה לציי רכב ולעסקים שדורשים אמינות, גמישות ותמיכה טכנית. הוא פחות מבריק בעיצוב או ברמת היוקרה, אבל מספק שימושיות גבוהה מאוד, מערכות בטיחות מתקדמות ותצורות כמעט בלתי נגמרות. למי שמחפש רכב עבודה שמגיע עם גב של מותג משאיות גרמני – זה אחד הדגמים המומלצים בקטגוריה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאן TGE”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

רכבים בהנחה

ב.מ.וו iX

ב.מ.וו IX

המחיר המקורי היה: ₪ 604,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 499,000.

אלפא רומיאו ג'וניור

אלפא רומיאו ג'וניור

המחיר המקורי היה: ₪ 189,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 174,900.

קיה סלטוס

קיה סלטוס

המחיר המקורי היה: ₪ 164,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 153,900.

תפריט נגישות

השפיעו על תרבות הרכב.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.