מציעה שילוב חכם של עיצוב בולט, טכנולוגיה מתקדמת ומבחר מנועים שיתאימו כמעט לכל נהג – מה שגורם לה לבלוט כבחירה חכמה בקטגוריית ה-SUV העירוניים
החל מ-
₪ 179,990
כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.
הדור השני של יונדאי קונה מגיע לישראל והוא כבר לא נראה כמו האח הצעיר שמתחבא מאחורי טוסון. להפך – העיצוב בועט, המידות גדלו, האבזור השתדרג, וגם מתחת למכסה המנוע יש מה לספר. יונדאי הצליחה להפוך את הקונה מ-SUV עירוני חמוד לרכב שיכול לספק מענה אמיתי למי שמחפש ג'יפון קטן עם נוכחות, שימושיות וטכנולוגיה.
הקונה החדשה נראית כמו משהו שיצא מקטלוג של מותג יוקרה קוריאני. היא רחבה, נמוכה יחסית, עם יחידות תאורה מחוברות מלפנים ומאחור, קווים גיאומטריים, גריל קדמי בולט ואלמנטים עיצוביים שגורמים לה להיראות יקרה יותר ממה שהיא באמת.
יונדאי אומרים שזה העיצוב החדש של כל סדרת הרכב החשמליים שלהם – והקונה נראית בהחלט כמו אחות קטנה של IONIQ 5, לפחות במבט ראשון.
אם בקונה הקודמת קיבלנו עיצוב קצת מיושן בפנים, כאן מדובר בקפיצה משמעותית. לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה רחב, שליטה חכמה על מערכות הרכב, תפעול קל, ובעיקר – תחושה של איכות. אין כאן חומרים פרימיום, אבל יש עיצוב נעים, שפע של מקום (גם במושב האחורי), והרבה חשיבה על שימוש יומיומי.
השדרוג הכי משמעותי? נפח תא המטען. מה שהיה עקב אכילס בדגם הקודם, תוקן – ועכשיו אפשר לצאת עם הילדים לים בלי לשחק טטריס עם העגלה.
יונדאי קונה מוצעת בישראל עם שלוש אופציות עיקריות:
בנזין טורבו 1.6 ליטר עם 198 כ"ס – הכי חזקה במשפחה. ביצועים מצוינים, הנעה כפולה, וגיר אוטומטי עם 8 הילוכים. זו גרסה שמביאה המון "כוח תחתי" בעיר, ונותנת ביטחון גם מחוץ לה.
היברידית עם 1.6 ליטר ו-141 כ"ס – הכי חסכונית, עם ממוצע צריכת דלק סביב 20 ק"מ לליטר. נוחה ליום-יום, עם תגובת דוושה חלקה ושקטה.
חשמלית מלאה (EV) – למי שרוצה לחתוך את החשמל עד הסוף. טווח של כ-450 ק"מ, טעינה מהירה, ביצועים טובים ואפס זיהום. אין ספק שיונדאי בנתה את הפלטפורמה הזו מראש לרכב חשמלי, וזה מורגש.
כמו ביונדאי של השנים האחרונות, גם כאן מקבלים חבילת אבזור ובטיחות נדיבה: בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב בשטח מת, מצלמת רוורס, חיישני חנייה – והרשימה עוד ארוכה.
ברמות הגימור הגבוהות יש גם תצוגה עילית, כיוונון חשמלי למושבים, חימום ואוורור, טעינה אלחוטית, וחיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי – אלחוטי.
למי שצריך רכב עירוני – אבל רוצה מרווח.
למי שלא רוצה ג'יפ ענק – אבל כן נוכחות.
למי שלא מתפשר על טכנולוגיה ובטיחות – בלי לשלם ביוקר.
הקונה החדשה כבר לא רק "רכב שני לבית", אלא אופציה מלאה, חכמה, יעילה, ואפילו קצת נועזת.
יונדאי קונה החדשה ממצבת את עצמה כאחת המתחרות הראויות ביותר בקטגוריה – עם עיצוב מודרני, איכות בנייה מרשימה, היצע מנועים מגוון וטכנולוגיה שמיישרת קו עם רכבים הרבה יותר יקרים. זה רכב שמבין מה השוק רוצה – ונותן את זה עם סטייל.
© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV