ג'נסיס GV80 קופה

ג'נסיס לוגו
ג'נסיס GV80 קופה

רכב פנאי־יוקרה מרשים עם עיצוב נועז, תא נוסעים ברמה גבוהה ומנוע V6 חזק, שנועד להתחרות ראש בראש ב־BMW X6 ובמרצדס GLE קופה במחיר נגיש יותר.

החל מ-

 599,990


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

אם בשנים האחרונות התרגלנו לראות את ג’נסיס מתייצבת מול יצרני הפרמיום הגרמניים, הרי שעם ה־GV80 Coupe היא מנסה להרים את הראש גם מול הקטגוריה הכי נוצצת: רכבי ה־SUV קופה היוקרתיים, כמו BMW X6, מרצדס GLE קופה ואודי Q8. זה לא עוד גרסת עיצוב, אלא אמירה – שג’נסיס לא מתביישת להיכנס בדיוק למגרש שבו היוקרה והנראות חשובים לא פחות מהנוחות.


עיצוב – נוכחות שלא מתביישת

מהרגע הראשון ברור שזה רכב שנועד להיראות. החזית של ג’נסיס, עם גריל ענק ויחידות תאורה כפולות בחתימת ה־LED המפורסמת, נראית יוקרתית ובולטת. הקו המשופע של הגג הופך את ה־GV80 ליותר אתלטי, כמעט קופה אמיתי, עם כתפיים רחבות וספוילר אחורי שמדגיש את החזות הספורטיבית. זה לא רכב שמנסה להתחבא – הוא רוצה שתראו אותו בחניה.


תא נוסעים – ליגה של ממש

בפנים מקבלים את מה שציפינו מג’נסיס: איכות חומרים ברמה גבוהה, דיפוני עור נאפה, עיטורי עץ או אלומיניום, ותשומת לב לפרטים הקטנים. הקונסולה המרכזית נשלטת על ידי מסך OLED עצום בגודל 27 אינץ’ שמשלב לוח מחוונים ומולטימדיה במקשה אחת – פתרון מודרני, יוקרתי וגם די מרשים לשימוש.
מושבי הנהג והנוסעים הקדמיים לא רק נוחים, אלא גם מציעים חימום, קירור ועיסוי. מאחור יש מספיק מקום לשני נוסעים בוגרים, אבל כמו בכל SUV קופה – הגג המשתפל קצת מגביל את מי שגבוה במיוחד. תא המטען גם הוא קטן יותר מזה שב־GV80 הרגיל.


יחידת הנעה – V6 שמקבל עזרה חשמלית

מתחת למכסה המנוע מסתתר מנוע V6 כפול־מגדשים בנפח 3.5 ליטר, שמקבל חיזוק ממערכת 48V חשמלית. יחד זה מייצר 409 כ"ס ומומנט של 56 קג"מ – מספיק כדי לדחוף את ה־GV80 קופה ל־100 קמ"ש בפחות מ־5.5 שניות.
זה לא סתם SUV גדול, אלא רכב עם יכולות ספורטיביות אמיתיות, במיוחד כשההנעה הכפולה והמתלים האקטיביים דואגים שלא תרגישו את המשקל. מצד שני, צריכת הדלק בסביבות 13–14 ליטר ל־100 ק"מ לא ממש תגרום לכם לחייך בתחנה.


טכנולוגיה ובטיחות – מהשורה הראשונה

ג’נסיס לא חסכה בבטיחות: בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, התרעת שטח מת עם מצלמות בתצוגה בלוח המחוונים, וגם מצלמות היקפיות 360 מעלות.
החוויה הטכנולוגית כוללת לא רק מסך ענק, אלא גם תצוגת Head-Up ברורה, מערכת שמע של Bang & Olufsen, וחיבוריות מלאה לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. זה רכב שמכוון ישירות לסטנדרט שמציבים הגרמנים.


יתרונות

  • עיצוב חזק ומרשים, עם נוכחות כביש אמיתית

  • מנוע V6 חזק עם ביצועים מרשימים

  • תא נוסעים ברמת גימור גבוהה מאוד

  • מערכות בטיחות מתקדמות וסטנדרט טכנולוגי מודרני


חסרונות

  • צריכת דלק גבוהה ביחס למתחרים היברידיים או חשמליים

  • תא מטען קטן יותר מהגרסה הרגילה

  • המותג עדיין לא נהנה מתדמית גרמנית בישראל – וזה משפיע על ערך יד שנייה


השורה התחתונה

ג’נסיס GV80 קופה הוא רכב שמראה שהקוריאנים כבר לא מסתפקים בלרדוף אחרי אירופה – הם משחקים על אותו מגרש, עם מוצר שמסוגל לתת פייט אמיתי ל־BMW X6 ולמרצדס GLE קופה, במחיר לרוב נמוך יותר. זה לא רכב לכל אחד, אלא למי שרוצה יוקרה, נראות ועוצמה – בלי לשלם פרמיה על סמל גרמני.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ג'נסיס GV80 קופה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

רכבים בהנחה

ב.מ.וו iX

ב.מ.וו IX

המחיר המקורי היה: ₪ 604,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 499,000.

אלפא רומיאו ג'וניור

אלפא רומיאו ג'וניור

המחיר המקורי היה: ₪ 189,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 174,900.

קיה סלטוס

קיה סלטוס

המחיר המקורי היה: ₪ 164,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 153,900.

תפריט נגישות

השפיעו על תרבות הרכב.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!

הרשמה לרכישת רכב

לאחר שנקבל מכם את כל הפרטים הם יועברו לסוכנות הרלוונטית להמשך תהליך.

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.