ג'נסיס GV70

ג'נסיס לוגו
ג'נסיס GV70

קרוסאובר פרימיום עוצמתי ומאובזר שמצליח להתחרות בגרמנים עם שילוב של יוקרה מודרנית, טכנולוגיה מתקדמת ותמחור אטרקטיבי.

החל מ-

 399,990


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

ה-GV70 הוא לא עוד קרוסאובר יוקרתי. מדובר בדגם שהושק כדי להתחרות בלב־ליבה של הקטגוריה הכי מבוקשת בעולם – קרוסאוברים יוקרתיים בגודל בינוני – שם נמצאים אודי Q5, ב.מ.וו X3, מרצדס GLC ולקסוס NX. עבור ג’נסיס, זה הדגם שאמור להביא את המסה הקריטית של לקוחות חדשים, כאלה שמחפשים יוקרה עם אופי קצת אחר.


עיצוב – יוקרה עם חוצפה

ה-GV70 שומר על שפת העיצוב של ג’נסיס: גריל קדמי גדול בצורת "מגן", פנסי Quad דקים, וקווים זורמים שמעניקים לו מראה ספורטיבי ואלגנטי גם יחד. בניגוד ל־GV80 הגדול והמאופק, כאן יש יותר משחקיות – עם פרופורציות קומפקטיות יחסית, קו גג נמוך ותחושה יותר דינמית. גם החישוקים מגיעים בעיצובים מרשימים, והחבילות השחורות (Sport) מעניקות לו מראה כמעט אגרסיבי.


תא נוסעים – חוויה אחרת

הכניסה ל־GV70 מגלה תא נוסעים שונה ממה שמקובל בגרמנים. הקונסולה המרכזית בנויה בצורת אליפסה בולטת, עם מסך מולטימדיה רחב, לוח מחוונים דיגיטלי מלא ובורר הילוכים ייחודי בצורת קריסטל. החומרים איכותיים מאוד – עורות נאפה, דיפוני עץ אמיתי או אלומיניום, ותפירה מוקפדת שמזכירה יותר רכבי יוקרה אירופאיים יקרים בהרבה.

לנוסעים מאחור יש מספיק מקום לרגליים ולראש, אם כי לא ברמה של GV80. תא המטען נדיב (כ־540 ליטר), והאבזור כולל חימום/קירור מושבים, מערכת שמע יוקרתית של Lexicon, ומבחר צבעים פנימיים שמעזים הרבה יותר מהשחור־בז’ הגרמני.


יחידות הנעה וביצועים

בשווקים בינלאומיים ה-GV70 מוצע במגוון מנועים:

  • 2.5 ליטר טורבו בנזין – עם כ־300 כ”ס, המציע ביצועים טובים מאוד וצריכת דלק סבירה לקטגוריה.

  • 3.5 ליטר V6 טווין־טורבו – עם 375 כ”ס ו־54 קג"מ מומנט, המיועד לגרסת ה-Sport. כאן מדובר כבר בביצועים ספורטיביים אמיתיים – 0 ל־100 קמ"ש סביב 5 שניות.

  • גרסה חשמלית (GV70 Electrified) – עם שני מנועים חשמליים והספק של כ־490 כ”ס, האצה מ־0 ל־100 קמ"ש ב־4.2 שניות וטווח של כ־450 ק"מ.

כל הגרסאות מגיעות עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה (AWD).


נוחות והתנהגות

ה-GV70 מצליח לשלב בין נוחות יוקרתית להתנהגות חדה יחסית. המתלים מתכווננים אלקטרונית, בידוד הרעשים מצוין, ובגרסאות החשמליות השקט כמעט מוחלט. ההגה קליל בעיר ומדויק בכבישים מפותלים, והתחושה הכללית היא של רכב יוקרתי עם נגיעה ספורטיבית – משהו שקולע בדיוק לטעמם של לקוחות פרימיום.


בטיחות וטכנולוגיה

האבזור הבטיחותי מלא: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם למידה מסגנון הנהג, התרעת שטח מת עם הקרנה בלוח המחוונים, מצלמות 360°, זיהוי תמרורים, התרעת תנועה חוצה מאחור וחניה אוטונומית.

בצד הטכנולוגי, יש מסך מולטימדיה רחב 14.5 אינץ’, ממשק שליטה בקול, טעינה אלחוטית, חיבור Apple CarPlay/Android Auto, ומערכת שמע מהטובות בקטגוריה.


יתרונות

  • עיצוב מושך וייחודי, לא חיקוי גרמני.

  • איכות חומרים גבוהה מאוד.

  • ביצועים חזקים במיוחד בגרסת ה־V6 והחשמלית.

  • אבזור בטיחות וטכנולוגיה מהמתקדמים בקטגוריה.

  • תמורה טובה למחיר לעומת מתחרים אירופאיים.


חסרונות

  • מיתוג חלש מול גרמניה – פחות "סטטוס" בעיני הציבור.

  • שמירת ערך נמוכה יותר.

  • נוחות הנסיעה פחות מלכותית מ־GV80.

  • זמינות דגם מוגבלת בישראל.


השוואה למתחרים

  • מול ב.מ.וו X3 – ה-GV70 מציע יותר אבזור וביצועים במחיר דומה, אבל ה־X3 מעניק תחושת נהיגה חדה יותר.

  • מול מרצדס GLC – הגרמני עדיין נתפס יוקרתי יותר, אך ה־Genesis מעניק יותר טכנולוגיה כסטנדרט.

  • מול אודי Q5 – ה-GV70 עוקף אותו בחדשנות ובעיצוב, אך ל־Q5 יתרון במוניטין ואחזקת ערך.

  • מול לקסוס NX – ה־GV70 מודרני, טכנולוגי וחזק יותר, בעוד הלקסוס מציע אמינות מוכחת.


מחירים

בישראל, ה־GV70 מוצע בכמה גרסאות, החל מסביב 380–400 אלף ₪ לגרסת הבסיס ועד סביב 500 אלף ₪ לגרסאות המאובזרות או החשמלית. בהשוואה לגרמנים – מדובר בהצעה אטרקטיבית מאוד.


סיכום

הג’נסיס GV70 הוא קרוסאובר פרימיום שמוכיח שג’נסיס לא כאן כדי לשחק בליגה השנייה, אלא כדי לאתגר ישירות את המותגים הגרמניים. הוא מציע עיצוב שונה, איכות גבוהה, טכנולוגיה מתקדמת ומחיר משתלם יותר – אבל עדיין מתמודד עם תדמית של מותג צעיר שלא מעניק את אותו סטטוס כמו מתחריו מאירופה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ג'נסיס GV70”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

רכבים בהנחה

ב.מ.וו iX

ב.מ.וו IX

המחיר המקורי היה: ₪ 604,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 499,000.

אלפא רומיאו ג'וניור

אלפא רומיאו ג'וניור

המחיר המקורי היה: ₪ 189,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 174,900.

קיה סלטוס

קיה סלטוס

המחיר המקורי היה: ₪ 164,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 153,900.

תפריט נגישות

השפיעו על תרבות הרכב.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!

הרשמה לרכישת רכב

לאחר שנקבל מכם את כל הפרטים הם יועברו לסוכנות הרלוונטית להמשך תהליך.

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.