ב.מ.וו M4

ב.מ.וו
ב.מ.וו M4

ציעה חוויית נהיגה מדויקת ומרגשת עם ביצועים אדירים, עיצוב מוחצן וטכנולוגיה עדכנית – בין אם בגרסת ההנעה האחורית או בגרסת xDrive המהירה יותר.

החל מ-

 825,000

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

הדור החדש (G82) של ה-M4 ממשיך את ה-DNA הספורטיבי של סדרת ה-M, עם שילוב ייחודי בין ביצועים דרמטיים לכוח יומיומי ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. בישראל נמכרים כיום שני דגמים עיקריים: הגרסה עם הנעה אחורית (RWD) וגרסת ההנעה הכפולה (xDrive) – שתיהן תיבות אוטומטיות 8 הילוכים ותג מחיר שמעמיד את ה-M4 בשורה הראשונה בקטגוריית פרפורמנס-קופה.


גרסאות בישראל

M4 RWD (510 כ"ס)

  • מנוע 3.0 ל' טורבו-שישה צילינדרים (S58) המפיק 510 כ"ס ו-66.3 קג"מ.

  • הנעה אחורית, תיבת 8 הילוכים אוטו.

  • תאוצה רשמית 0–100 קמ"ש: 3.9 שניות.

M4 xDrive (530 כ"ס)

  • אותו מנוע, כעת עם הנעה כפולה ותוספת הספק – 530 כ"ס ו-66.3 קג"מ.

  • תאוצה 0–100 קמ"ש: כ-3.5 שניות .


ביצועים והתנהגות

שני הדגמים ניצבים בשורה אחת עם המובילים בקטגוריית ספורט-קופה. ה-RWD מציעה תגובה חיה, תחושת נהיגה אותנטית וחיבור פסיכולוגי לרכב כמו בימים שאירופיים נהגו. גרסת ה-xDrive מוסיפה שליטה ותאוצה מדהימה – עם אחיזה מושלמת ויכולת להתמודד עם תנאי כביש רטוב או קרקע משתנה מבלי לאבד אופי.

בסקרים בעולם נמדדה תאוצה של 3.2 שניות ל-100 קמ"ש לגרסת ה-xDrive, מה שמעמיד אותה בין המכוניות המהירות בקטגוריה.


תא נוסעים ואבזור

הפנים של ה-M4 משדר שילוב של פרקטיות מינימליסטית ותחושת מסלול. ריפוד מושבים בעור ואלקנטרה, הגה ספורטיבי עם רצועת 12 שעות, דיפוני פחמן, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה קעור (iDrive 8.5). כמעט כל הפקדים העיקריים מעולים נגישים מההגה – כולל כפתורי M מותאמים אישית.

האבזור כולל בקרת אקלים, סאונד פרימיום, חבילת בטיחות מלאה עם בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, חיישני חניה ואבזור אופציונלי של תאורת LED, התראה על שטחים מתים ומצלמות היקפיות.


חסרונות שאפשר להתגבר

  • מחיר גבוה משמעותית – מתחיל סביב 815,000 ש"ח לגרסת RWD, ועולה בהתאם לאבזור. גרסת ה-xDrive קרובה ל-920,000 ₪ .

  • חסרה גרסה ידנית בישראל, שאולי היתה כמעט אייקונית בחיבור לנהג.

  • צריכת דלק גבוהה – כפי שניתן לצפות מביצועים של 530 כ"ס ואין בה פשרות כלכליות.


לסיכום – שני פניה של אותה מכונית מדהימה

ב.מ.וו M4 החדשה בישראל מציעה שני חצאי עולם – האחד ריגושי והאידיאליסטי (RWD), והשני שליטה ביצועים טוטלית (xDrive). שתי גרסאותיה מספקות חווית נהיגה מסחררת, נוכחות נוקבת ותא נוסעים שמושך תשומת לב – אבל בעלות כספית גבוהה ובעדיפות לתחושת נהיגה ייחודית.
אם אתם מחפשים תיבה ידנית – תצטרכו לייבא בעצמכם. ורק מי שמבין באמת את ההבדל בין 510 ל-530 כ"ס יידע לבחור נכון.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ב.מ.וו M4”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

הדור החדש (G82) של ה-M4 ממשיך את ה-DNA הספורטיבי של סדרת ה-M, עם שילוב ייחודי בין ביצועים דרמטיים לכוח יומיומי ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. בישראל נמכרים כיום שני דגמים עיקריים: הגרסה עם הנעה אחורית (RWD) וגרסת ההנעה הכפולה (xDrive) – שתיהן תיבות אוטומטיות 8 הילוכים ותג מחיר שמעמיד את ה-M4 בשורה הראשונה בקטגוריית פרפורמנס-קופה.


גרסאות בישראל

M4 RWD (510 כ"ס)

  • מנוע 3.0 ל' טורבו-שישה צילינדרים (S58) המפיק 510 כ"ס ו-66.3 קג"מ.

  • הנעה אחורית, תיבת 8 הילוכים אוטו.

  • תאוצה רשמית 0–100 קמ"ש: 3.9 שניות.

M4 xDrive (530 כ"ס)

  • אותו מנוע, כעת עם הנעה כפולה ותוספת הספק – 530 כ"ס ו-66.3 קג"מ.

  • תאוצה 0–100 קמ"ש: כ-3.5 שניות .


ביצועים והתנהגות

שני הדגמים ניצבים בשורה אחת עם המובילים בקטגוריית ספורט-קופה. ה-RWD מציעה תגובה חיה, תחושת נהיגה אותנטית וחיבור פסיכולוגי לרכב כמו בימים שאירופיים נהגו. גרסת ה-xDrive מוסיפה שליטה ותאוצה מדהימה – עם אחיזה מושלמת ויכולת להתמודד עם תנאי כביש רטוב או קרקע משתנה מבלי לאבד אופי.

בסקרים בעולם נמדדה תאוצה של 3.2 שניות ל-100 קמ"ש לגרסת ה-xDrive, מה שמעמיד אותה בין המכוניות המהירות בקטגוריה.


תא נוסעים ואבזור

הפנים של ה-M4 משדר שילוב של פרקטיות מינימליסטית ותחושת מסלול. ריפוד מושבים בעור ואלקנטרה, הגה ספורטיבי עם רצועת 12 שעות, דיפוני פחמן, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה קעור (iDrive 8.5). כמעט כל הפקדים העיקריים מעולים נגישים מההגה – כולל כפתורי M מותאמים אישית.

האבזור כולל בקרת אקלים, סאונד פרימיום, חבילת בטיחות מלאה עם בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, חיישני חניה ואבזור אופציונלי של תאורת LED, התראה על שטחים מתים ומצלמות היקפיות.


חסרונות שאפשר להתגבר

  • מחיר גבוה משמעותית – מתחיל סביב 815,000 ש"ח לגרסת RWD, ועולה בהתאם לאבזור. גרסת ה-xDrive קרובה ל-920,000 ₪ .

  • חסרה גרסה ידנית בישראל, שאולי היתה כמעט אייקונית בחיבור לנהג.

  • צריכת דלק גבוהה – כפי שניתן לצפות מביצועים של 530 כ"ס ואין בה פשרות כלכליות.


לסיכום – שני פניה של אותה מכונית מדהימה

ב.מ.וו M4 החדשה בישראל מציעה שני חצאי עולם – האחד ריגושי והאידיאליסטי (RWD), והשני שליטה ביצועים טוטלית (xDrive). שתי גרסאותיה מספקות חווית נהיגה מסחררת, נוכחות נוקבת ותא נוסעים שמושך תשומת לב – אבל בעלות כספית גבוהה ובעדיפות לתחושת נהיגה ייחודית.
אם אתם מחפשים תיבה ידנית – תצטרכו לייבא בעצמכם. ורק מי שמבין באמת את ההבדל בין 510 ל-530 כ"ס יידע לבחור נכון.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV

תפריט נגישות

רק ככה משפיעים.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!