ב.מ.וו M3

ב.מ.וו
ב.מ.וו M3

סדאן ביצועים קיצונית שמציעה חוויית נהיגה מדויקת, טכנולוגיה מתקדמת ונוכחות בולטת – וכל זה עם נוחות יומיומית ונתון תאוצה של 3.5 שניות בלבד ל-100 קמ״ש.

החל מ-

 805,000

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

מאז ומתמיד הייתה ה-M3 הסדאן שהוכיחה שאפשר לשלב נהיגה ספורטיבית קיצונית עם שימושיות יומיומית. הדור החדש ממשיך את המסורת – אבל עושה את זה עם הרבה יותר טכנולוגיה, הרבה יותר כוח, והרבה פחות סלחנות למי שלא מוכן להשקיע.


הגרסה שנמכרת בישראל: M3 Competition בלבד

בישראל מוצעת כיום גרסה אחת בלבד: BMW M3 Competition xDrive, עם הנעה כפולה ותיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. מדובר במכונת נהיגה מתקדמת שמבוססת על מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו כפול, שמפיק 510 כ"ס ו-66.3 קג"מ – נתונים שמאפשרים לה להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות בלבד.

למי שמחפש תיבה ידנית או הנעה אחורית – יצטרך להסתפק בייבוא אישי. אבל לרוב הנהגים, התיבה האוטומטית של ZF וההנעה הכפולה החכמה יספקו את חוויית הנהיגה האידיאלית, גם בכביש המפותל וגם בעלייה לירושלים בגשם.


ביצועים והתנהגות כביש

ה-M3 החדשה כבר לא רק "ספורטיבית" – היא סופר-סדאן של ממש. ההגה חד ומדויק, השלדה מכוילת למהירויות גבוהות, ובמצב נהיגה נכון היא מסוגלת להעלים פיתולים ולספק שליטה מוחלטת גם תחת עומס. מערכת ההנעה הכפולה יודעת להעביר יותר כוח לאחור ולהפוך את הרכב לתוקפן אמיתי, אבל שומרת על תחושת ביטחון גבוהה מאוד – גם לנהגים פחות מנוסים.

המתלים מתכווננים, ויש שלושה מצבי נהיגה עיקריים (Comfort, Sport, Sport Plus) שמאפשרים לשנות את תגובת המנוע, ההיגוי, הבולמים והתיבה.


עיצוב חיצוני – בולטת ומוחצנת

אי אפשר להתעלם ממנה. ה-M3 החדשה שונה לחלוטין מסדרת 3 הרגילה – עם גריל קדמי ענק (ולא תמיד אהוב), כנפיים תפוחות, מפזר אחורי בולט וארבעה מפלטים אמיתיים. היא משדרת ביצועים אפילו כשהיא חונה, ותוסיף המון נוכחות בכל חניון – בעיקר אם בוחרים בצבע צעקני ובחישוקי 19/20 אינץ'.


תא נוסעים – M יוקרתית עם נגיעות מסלול

מבפנים, התחושה ספורטיבית אבל גם מאוד מהודרת. מושבי M חשמליים עם תמיכה צידית מצוינת, דיפונים מעור אלקנטרה, קונסולה מרוכזת עם כפתורי M מהירים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה גדול עם מערכת iDrive 8.5 החדשה. הכל מרגיש איכותי, מדויק ונמצא במקום – רק צריך להתרגל לשליטה דרך מסך מגע במקום כפתורים פיזיים.

רשימת האבזור כוללת בין היתר תצוגה עילית, מערכת שמע יוקרתית, בקרת אקלים תלת-אזורית ומערך בטיחות מלא עם בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה לסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית ועוד.


שימושיות – כמה משפחתית אפשר להיות עם 510 כ"ס?

למרות הביצועים, ה-M3 היא עדיין סדאן. יש בה מקום לארבעה מבוגרים בנוחות מפתיעה, תא מטען סביר (כ-480 ליטר), וחוויית נסיעה שיכולה להיות גם רגועה – כל עוד נשארים על מצב Comfort. מתלים אדפטיביים מסייעים להחליק את שיבושי הכביש, אם כי היא אף פעם לא תהיה רכה כמו סדרה 5.


חסרונות? תלוי למי

  • אין גרסה ידנית או הנעה אחורית – מי שמחפש חוויה טהורה יצטרך להסתפק בייבוא.

  • המחיר בישראל מרתיע: מעל 750,000 ש"ח לפני תוספות.

  • העיצוב החיצוני שנוי במחלוקת, במיוחד החזית.

  • צריכת הדלק גבוהה, אבל זה ממש לא רכב למי שמודד ליטר לקילומטר.


לסיכום

ב.מ.וו M3 Competition xDrive היא אחת ממכוניות הביצועים היוקרתיות והשלמות ביותר שאפשר לרכוש בישראל. היא מהירה, מרשימה, מהודרת ובעיקר – מרגשת. היא כבר לא הקופה הקלילה של פעם, אלא מפלצת טכנולוגית עם חליפת סדאן. למי שיש את התקציב – זו אחת החוויות הכי טובות שאפשר לשים עליהן לוחיות רישוי כחול-לבן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ב.מ.וו M3”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

מאז ומתמיד הייתה ה-M3 הסדאן שהוכיחה שאפשר לשלב נהיגה ספורטיבית קיצונית עם שימושיות יומיומית. הדור החדש ממשיך את המסורת – אבל עושה את זה עם הרבה יותר טכנולוגיה, הרבה יותר כוח, והרבה פחות סלחנות למי שלא מוכן להשקיע.


הגרסה שנמכרת בישראל: M3 Competition בלבד

בישראל מוצעת כיום גרסה אחת בלבד: BMW M3 Competition xDrive, עם הנעה כפולה ותיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. מדובר במכונת נהיגה מתקדמת שמבוססת על מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו כפול, שמפיק 510 כ"ס ו-66.3 קג"מ – נתונים שמאפשרים לה להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות בלבד.

למי שמחפש תיבה ידנית או הנעה אחורית – יצטרך להסתפק בייבוא אישי. אבל לרוב הנהגים, התיבה האוטומטית של ZF וההנעה הכפולה החכמה יספקו את חוויית הנהיגה האידיאלית, גם בכביש המפותל וגם בעלייה לירושלים בגשם.


ביצועים והתנהגות כביש

ה-M3 החדשה כבר לא רק "ספורטיבית" – היא סופר-סדאן של ממש. ההגה חד ומדויק, השלדה מכוילת למהירויות גבוהות, ובמצב נהיגה נכון היא מסוגלת להעלים פיתולים ולספק שליטה מוחלטת גם תחת עומס. מערכת ההנעה הכפולה יודעת להעביר יותר כוח לאחור ולהפוך את הרכב לתוקפן אמיתי, אבל שומרת על תחושת ביטחון גבוהה מאוד – גם לנהגים פחות מנוסים.

המתלים מתכווננים, ויש שלושה מצבי נהיגה עיקריים (Comfort, Sport, Sport Plus) שמאפשרים לשנות את תגובת המנוע, ההיגוי, הבולמים והתיבה.


עיצוב חיצוני – בולטת ומוחצנת

אי אפשר להתעלם ממנה. ה-M3 החדשה שונה לחלוטין מסדרת 3 הרגילה – עם גריל קדמי ענק (ולא תמיד אהוב), כנפיים תפוחות, מפזר אחורי בולט וארבעה מפלטים אמיתיים. היא משדרת ביצועים אפילו כשהיא חונה, ותוסיף המון נוכחות בכל חניון – בעיקר אם בוחרים בצבע צעקני ובחישוקי 19/20 אינץ'.


תא נוסעים – M יוקרתית עם נגיעות מסלול

מבפנים, התחושה ספורטיבית אבל גם מאוד מהודרת. מושבי M חשמליים עם תמיכה צידית מצוינת, דיפונים מעור אלקנטרה, קונסולה מרוכזת עם כפתורי M מהירים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה גדול עם מערכת iDrive 8.5 החדשה. הכל מרגיש איכותי, מדויק ונמצא במקום – רק צריך להתרגל לשליטה דרך מסך מגע במקום כפתורים פיזיים.

רשימת האבזור כוללת בין היתר תצוגה עילית, מערכת שמע יוקרתית, בקרת אקלים תלת-אזורית ומערך בטיחות מלא עם בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה לסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית ועוד.


שימושיות – כמה משפחתית אפשר להיות עם 510 כ"ס?

למרות הביצועים, ה-M3 היא עדיין סדאן. יש בה מקום לארבעה מבוגרים בנוחות מפתיעה, תא מטען סביר (כ-480 ליטר), וחוויית נסיעה שיכולה להיות גם רגועה – כל עוד נשארים על מצב Comfort. מתלים אדפטיביים מסייעים להחליק את שיבושי הכביש, אם כי היא אף פעם לא תהיה רכה כמו סדרה 5.


חסרונות? תלוי למי

  • אין גרסה ידנית או הנעה אחורית – מי שמחפש חוויה טהורה יצטרך להסתפק בייבוא.

  • המחיר בישראל מרתיע: מעל 750,000 ש"ח לפני תוספות.

  • העיצוב החיצוני שנוי במחלוקת, במיוחד החזית.

  • צריכת הדלק גבוהה, אבל זה ממש לא רכב למי שמודד ליטר לקילומטר.


לסיכום

ב.מ.וו M3 Competition xDrive היא אחת ממכוניות הביצועים היוקרתיות והשלמות ביותר שאפשר לרכוש בישראל. היא מהירה, מרשימה, מהודרת ובעיקר – מרגשת. היא כבר לא הקופה הקלילה של פעם, אלא מפלצת טכנולוגית עם חליפת סדאן. למי שיש את התקציב – זו אחת החוויות הכי טובות שאפשר לשים עליהן לוחיות רישוי כחול-לבן.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV

תפריט נגישות

רק ככה משפיעים.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!