איסוזו די מקס

איסוזו לוגו
איסוזו די מקס

טנדר מאוזן שמצליח לשלב בין קשיחות, בטיחות ואבזור מודרני – מבלי לוותר על אמינות ויכולת עבודה אמיתית.

החל מ-

 280,990

שתפו:


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

האיסוזו D-MAX הוא אחד הטנדרים הוותיקים והמוכרים בישראל. במשך שנים הוא מזוהה עם חברות תשתית, קבלנים ומוסדות ביטחוניים, בזכות עמידות גבוהה, עלויות תחזוקה נמוכות ויכולת עבודה אמיתית. בדור הנוכחי, איסוזו מנסה לשלב בין היכולות המסורתיות של רכב עבודה קשוח לבין דרישות השוק לטנדר נוח, בטוח ומאובזר יותר – כזה שיכול לשמש גם כרכב יומיומי.

עיצוב – מאופק אך מודרני

בדור הנוכחי, ה-D-MAX מקבל חזית בולטת עם גריל גדול ויחידות תאורה חדות, אך העיצוב הכללי נשאר מאופק בהשוואה לטנדרים אמריקאיים כמו פורד ריינג'ר או טויוטה היילקס. הקווים נקיים והפרופורציות מאוזנות, כך שהוא לא נראה מאיים מדי בעיר, אבל משדר עוצמה בשטח. גרסאות הפנאי מוסיפות חישוקים קלים, מדרגות צד וגימורי כרום, בעוד שגרסאות העבודה הפשוטות שומרות על מראה תכליתי.

תא נוסעים – סוף סוף מודרני

השינוי הגדול ביותר מול דורות קודמים נמצא בתא הנוסעים. לוח מחוונים מודרני, מסך מולטימדיה מרכזי (עד 9 אינץ') עם תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, חומרים איכותיים יותר מהעבר ומושבים תומכים ונוחים יותר. בגרסאות הבכירות יש גם בקרת אקלים דיגיטלית, ריפודי עור, מפתח חכם ומערכות בטיחות מתקדמות. ועדיין – התחושה הכללית פרקטית ופשוטה יותר ממקביליו המפוארים של פורד או פולקסווגן.

מנועים וביצועים

בישראל ה-D-MAX משווק עם מנוע דיזל 1.9 ליטר טורבו, בהספק של 163 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים, או לתיבה ידנית בגרסאות עבודה מסוימות. המנוע לא חזק במיוחד על הנייר, אך מציע מומנט זמין כבר בסל"ד נמוך, מה שמתאים לגרירה ולנהיגת שטח. צריכת הדלק המוצהרת נעה סביב 12–13 ק"מ לליטר בגרסאות 4X2, ופחות מכך ב-4X4.

יכולת שטח ועבודה

ה-D-MAX מציע הנעה כפולה עם הילוך כוח (Low) במרבית הגרסאות הדו־קבינה, מרווח גחון של מעל 23 ס"מ, וזוויות גישה ונטישה טובות לקטגוריה. כושר הגרירה מגיע עד 3.5 טון, וכושר ההעמסה סביב הטון – נתונים תחרותיים מאוד. המתלים מכוילים כך שיוכלו לשאת משקל, ולכן כשהרכב ריק התחושה מעט קופצנית, אך תחת עומס הוא מרוסן ונעים יותר.

בטיחות – שדרוג משמעותי

איסוזו השקיעה רבות בבטיחות הדור הנוכחי, וה-D-MAX מצויד כסטנדרט במערכות כמו בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים וניטור שטחים מתים – אפילו בגרסאות עבודה. במבחני הריסוק של Euro NCAP הוא קיבל ציון מרבי של 5 כוכבים, הישג נדיר בקטגוריית הטנדרים.

מתחרים בשוק

המתחרה הישיר והוותיק ביותר הוא טויוטה היילקס, שנחשב חזק יותר במוניטין אך לרוב יקר יותר. פורד ריינג'ר מציע מנועים חזקים יותר ותא נוסעים יוקרתי, אך במחיר גבוה ובצריכת דלק גבוהה יותר. המיצובישי טרייטון זול יותר, אך פחות מאובזר ובטיחותי. ה-D-MAX ממוקם כפשרה טובה בין יכולות עבודה, נוחות יחסית, מחיר תחרותי ובטיחות.

סיכום

האיסוזו D-MAX בדור הנוכחי מצליח לשמר את התדמית של כלי עבודה קשוח ואמין, ובו בזמן להפוך לרכב מודרני, בטוח ונוח בהרבה. הוא לא מציע את הביצועים החזקים ביותר או את היוקרה המוגזמת של חלק מהמתחרים, אבל כבחירה מאוזנת – במיוחד לעסקים ונהגים שצריכים טנדר לשימוש כפול – הוא מהווה הצעה משכנעת מאוד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “איסוזו די מקס”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

רכבים בהנחה

ב.מ.וו iX

ב.מ.וו IX

המחיר המקורי היה: ₪ 604,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 499,000.

אלפא רומיאו ג'וניור

אלפא רומיאו ג'וניור

המחיר המקורי היה: ₪ 189,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 174,900.

קיה סלטוס

קיה סלטוס

המחיר המקורי היה: ₪ 164,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 153,900.

תפריט נגישות

השפיעו על תרבות הרכב.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!