קיה נירו

קיה
קיה נירו

הג'יפון ההיברידי ההגיוני של ימינו – חסכוני, שימושי ומתקדם, בלי רעש וצלצולים מיותרים

החל מ-

 178,900

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

בזמן שכולם מדברים על חשמל, פלאגים וטווחים מדומים, קיה נירו ממשיכה לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב: לשלב בין חיסכון, נוחות, ואמינות – בלי רעש וצלצולים. הדור החדש של הנירו משפר כמעט כל דבר שהכרנו, אבל שומר על העיקרון הבסיסי: רכב היברידי נורמלי, שפשוט עובד כמו שצריך.

היכן היא עומדת בשוק?

קיה נירו היא רכב פנאי קומפקטי, כזה שמתאים גם למשפחה צעירה, גם לצעירים שצריכים רכב יומיומי עם סטייל, וגם למי שמחפש רכב ראשון עם תפעול פשוט ועלויות תחזוקה נמוכות. היא נחשבת לאחות היותר שקולה של טויוטה CH-R – פחות מוחצנת בעיצוב, יותר מרווחת, ובעיקר יותר נגישה ביום-יום.

עיצוב: לא שוברת מוסכמות, אבל הרבה יותר בוגרת

הדור החדש של הנירו עבר שינוי עיצובי משמעותי: היא חדה יותר, עם קווים ברורים, גריל קדמי מודרני ויחידות תאורה שנראות כאילו נלקחו מקונספט מתקדם. ועדיין – זו לא מכונית שצועקת. גם בפרופיל שלה יש משהו פרקטי: קו גג גבוה, דלתות רחבות וכניסה נוחה. זה רכב שנראה טוב, אבל לא על חשבון השימושיות.

תא נוסעים: פשוט, ברור, מתקדם

כשתיכנסו פנימה תגלו תא נוסעים שמתכתב עם דגמים מתקדמים של קיה: מסך מגע רחב, לוח מחוונים דיגיטלי, כפתורים פיזיים היכן שצריך (ולא עמוק בתפריט) וחומרים איכותיים יחסית לקטגוריה. המרווח לנוסעים מצוין – גם מקדימה וגם מאחור, עם מרווח רגליים וראש שלא מבייש רכבי פנאי גדולים יותר. תא המטען קטן יחסית (כ-451 ליטר), אבל סביר.

הנעה היברידית: הכי הגיוני שיש

הנירו מוצעת בישראל בעיקר בגרסת היבריד רגילה (ולא פלאג-אין), עם מנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי, יחד מפיקים 141 כ"ס ומומנט נאה. זה אולי לא נשמע מרגש, אבל בפועל זה עובד חלק – עם תאוצה נאה בעיר והתנהגות בטוחה ונעימה בכבישים בינעירוניים. יותר מזה? היא חסכונית מאוד – במבחן מציאות, תוכלו לראות צריכה של 19–21 ק"מ לליטר, בלי להתאמץ.

נוחות נסיעה והתנהגות

הנירו לא מנסה להיות ספורטיבית – וטוב שכך. כי הנוחות כאן עדיפה: מתלים סופגים יפה שיבושים עירוניים, בידוד רעשים השתפר משמעותית מהדור הקודם, והתחושה הכללית היא של רכב מגובש ובשל. ההיגוי קל ודוושת הבלם טבעית – חשוב מאוד ברכב היברידי.

אבזור ובטיחות

הנירו מאובזרת בנדיבות כבר מרמת הבסיס: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני רוורס, מצלמה אחורית ומערכות עזר נוספות. ברמות גימור גבוהות תמצאו גם מושבים חשמליים, מערכת אקלים מתקדמת, פתיחה ללא מפתח ומסכים מרשימים.

יתרונות בולטים

  • צריכת דלק מצוינת בלי להיטען בשקע

  • תא נוסעים שימושי ונעים, גם לנסיעות משפחתיות

  • תחושת איכות ובגרות, במיוחד לעומת הדור הקודם

  • מערכות בטיחות מתקדמות בכל רמות הגימור

  • עיצוב שלא מתחכם, כזה שיישאר רלוונטי גם בעוד כמה שנים

חסרונות?

אם אתם מחפשים רכב ש"עושה חשמל בעיניים" – אולי תעדיפו את הגרסאות החשמליות של הנירו (או בכלל את EV6). הביצועים גם לא יעיפו אתכם מהכיסא, ותא המטען לא עצום.


לסיכום: קיה נירו – רכב חכם לאנשים חושבים

הנירו החדשה מוכיחה שרכב היברידי לא חייב להיות משעמם או מתפשר. היא נראית טוב, נוסעת נהדר, חסכונית מאוד ומתאימה בדיוק למה שרוב הנהגים הישראלים צריכים – בלי התחכמויות, בלי מחירים מוגזמים ובלי להרגיש שוויתרתם על משהו. הבחירה השקטה, זו שעושה הכי הרבה היגיון.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קיה נירו”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

דגמים דומים

תפריט נגישות

רק ככה משפיעים.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!