יונדאי סונטה

יונדאי
יונדאי סונטה

מוכיחה שאפשר עדיין לייצר סדאן מנהלים שלא מרגישה כמו פשרה, היא מספקת ביצועים נעימים, חסכון מרשים, טכנולוגיה עדכנית ורשימת אבזור מרשימה

החל מ-

 219,990

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

קטגוריה

מידע נוסף

בעידן שבו קרוסאוברים שוטפים את הכביש והסדאנים נלחמים על כל פירור תשומת לב, יונדאי סונטה מציעה אלטרנטיבה שקטה, בוגרת – אבל רחוקה מלהיות משעממת. מדובר באחת המכוניות היפות ביותר שתפגשו בקטגוריית המנהלים, ובין היחידות שלא חוששות לשלב יוקרה, חדשנות וטכנולוגיה – במחיר שעדיין שפוי ביחס למה שמקבלים.


עיצוב: שואו על ארבעה גלגלים

עוד לפני שמניעים – הסונטה תופסת את העין. קו הגג משתפל בעדינות אחורה כמו קופה, פנסי יום שמשתלבים לתוך קווי הכרום, יחידות תאורה אחוריות מהעתיד, וחזית שמזכירה דגם פרמיום לכל דבר. יונדאי הלכה כאן עד הסוף עם שפת העיצוב העדכנית שלה, והתוצאה היא סדאן שקשה להתעלם ממנה – אפילו לצד רכבי יוקרה כפול התקציב.


תא נוסעים: לא צריך לקנות אודי בשביל זה

כמו מבחוץ, גם בפנים הסונטה מדברת יוקרה. איכות החומרים טובה, הדיפונים נעימים, והעיצוב נקי ומוקפד. הדגם מגיע עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה רחב, מערכת שמע איכותית, מושבים עם חימום וקירור (ברמות הגימור הגבוהות), תאורת אווירה נעימה והרבה מאוד מקום – במיוחד ליושבים מאחור.

כל זה מלווה בהקפדה על פרטים קטנים כמו משטח טעינה אלחוטי, תאי אחסון חכמים, שקעי USB גם לנוסעים מאחור ובקרת אקלים מפוצלת.


ביצועים: היברידית בלי רגשי נחיתות

הסונטה החדשה בישראל משווקת בגרסה היברידית שמשלבת מנוע בנזין 2.0 ליטר עם מנוע חשמלי, ליחד הספק משולב של 192 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-8.6 שניות – לא רכב ספורט, אבל בהחלט זריז ומרשים לרכב היברידי מנהלים.

התיבה האוטומטית (6 הילוכים) מתפקדת היטב, והכי חשוב – הנהיגה חלקה, שקטה ובעיקר מאוד חסכונית. הצריכה המוצהרת היא 20.3 ק"מ לליטר, אבל גם בפועל אפשר לצפות לנתונים קרובים – יתרון עצום לעומת המתחרות הלא-היברידיות.


נוחות והתנהגות כביש: בוגרת ומרגיעה

הסונטה היא רכב שגורם לך להאט קצת. לא בגלל שהיא איטית, אלא בגלל שהיא עושה כל דבר ברוגע. מתלים סופגים היטב, בידוד רעשים מוצלח מאוד, וכיסאות נוחים גם בנסיעות ארוכות. היא לא חדה כמו מאזדה 6, אבל הרבה יותר רגועה ונעימה ביומיום.


בטיחות: בלי לחסוך

מערך הבטיחות בסונטה עשיר וכולל כל מה שאפשר לבקש היום – תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, התרעת עייפות, ניטור שטחים מתים כולל תצוגה בצג הדיגיטלי, מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית ועוד. מה שהיה פעם שמור לרכבי יוקרה, הפך כאן לסטנדרט.


למי היא מתאימה?

  • למי שמחפש רכב ייצוגי עם נוכחות – בלי לפשוט את הרגל.

  • למי שנוסע הרבה ורוצה גם נוחות וגם חיסכון.

  • למי שנמאס לו מקרוסאוברים אבל עדיין רוצה משהו עדכני, מרווח, טכנולוגי ונעים לעין.


שורה תחתונה

יונדאי סונטה מוכיחה שאפשר עדיין לייצר סדאן מנהלים שלא מרגישה כמו פשרה. היא לא רק נראית מיליון דולר – היא גם מספקת ביצועים נעימים, חסכון מרשים, טכנולוגיה עדכנית ורשימת אבזור מרשימה. מי שמוכן לצאת מהשבלונה של הקרוסאוברים – ימצא כאן אלטרנטיבה בוגרת, שקטה ומפתיעה.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV