ב.מ.וו סדרה 5

ב.מ.וו
ב.מ.וו סדרה 5

מציעה שילוב מרשים של עיצוב אלגנטי, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות נסיעה גבוהה – עם פחות דגש על ספורטיביות ויותר על יוקרה מודרנית, למי שמחפש סדאן עסקית שלמה בעידן משתנה.

החל מ-

 479,900

שתפו:

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

בין חשמל, היברידיות ועיצוב מתוחכם – הדור השמיני של סדרה 5 שואף לשלב את כל העולמות. האם הוא מצליח להחזיר את הסדרה למעמד של "הסדאן הכי שלמה בקטגוריה"?


סדרה 5 חדשה לגמרי – גדולה, טכנולוגית, ומגוונת יותר מאי פעם

ב.מ.וו השיקה את הדור השמיני של סדרה 5 (G60) לקראת 2024, ועבור 2025 היא כבר מגיעה לשוק הישראלי עם כל קו הדגמים, כולל גרסאות בנזין, פלאג-אין היבריד וגרסה חשמלית מלאה – i5.
זה הדור הכי גדול, הכי מתקדם והכי אלגנטי של סדרה 5 אי פעם – גם במידות (5.06 מטר אורך), גם באבזור, וגם במה שהוא מייצג: סדאן יוקרתית שעדיין רלוונטית בעידן שבו כולם רוצים SUV.


עיצוב חיצוני: שמרנות אלגנטית עם נוכחות עדכנית

העיצוב שונה משמעותית מהדור הקודם, אך שומר על פרופורציות קלאסיות של סדאן עסקית: מכסה מנוע ארוך, קו מותניים ישר, וזנב מתוחכם.
הגריל הקדמי גדול – אך לא כמו בדגמים אחרים של המותג – ומואר בלילה (אופציונלית), ויחידות התאורה דקיקות ואלגנטיות.

בגרסאות החשמליות (i5) יש סבכה סגורה ועיצוב טיפה שונה, אבל כללית – כל הדגמים נראים כמעט זהים, עם הבדל קל בפרטים. הגרסאות ה־M Sport מוסיפות חישוקים גדולים יותר, פתחי אוויר מודגשים וסטייל יותר ספורטיבי.


תא נוסעים: שילוב של יוקרה רגועה ומסכים עתידניים

הדור החדש מקבל את אותו עיצוב פנים של i7 וסדרה 7 – עם מסך קעור רחב שכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 14.9 אינץ'.
מערכת ההפעלה היא iDrive 8.5, עם ממשק גרפי עשיר, שליטה קולית חכמה, עדכונים באוויר וחיבור מלא לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו (אלחוטי).

האווירה בתא רגועה ונקייה, עם חומרים רכים, תאורת אווירה צבעונית, אפשרות לגימורי זכוכית או עץ, ומסך קונטרול קלאס במרכז.
המושבים הקדמיים מצוינים, מרווח הרגליים נדיב, וגם מאחור יש מקום נוח לשני מבוגרים – אם כי תעלת ההינע עדיין מורגשת בגרסאות עם הנעה אחורית.


יחידות הנעה: מהבנזין השפוי – עד לחשמל האגרסיבי

הסדרה 5 החדשה מוצעת בישראל בשלוש גרסאות עיקריות:

  • 520i – גרסת בסיס עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין, הספק של 208 כ"ס ותיבה אוטומטית 8 הילוכים. ביצועים סולידיים (0–100 בכ־7.5 שניות), מתאימים לשימוש יום־יומי נעים, צריכת דלק סביב 13–15 ק"מ לליטר.

  • 530e – גרסת פלאג-אין היבריד, עם 299 כ"ס וטווח חשמלי של כ־100 ק"מ לפי תקן WLTP. בחירה אידיאלית למי שנוסע בעיקר בעיר ויכול להטעין בבית או בעבודה.

  • i5 eDrive40 – גרסה חשמלית עם הנעה אחורית, 340 כ"ס וטווח של כ־500–560 ק"מ. יש גם גרסת i5 M60 xDrive עם 601 כ"ס וביצועים של רכב ספורט, אבל זו פחות רלוונטית לשוק הישראלי.


חוויית נהיגה: פחות ספורט, יותר נוחות ודיוק

הסדרה 5 החדשה שמה דגש ברור על נוחות ודיוק – לא על חדות.
המתלים מכוילים לרכות, בידוד הרעשים מצוין, ההגה מדויק אך מעט מנותק, ותיבת ההילוכים חלקה כמעט תמיד.

מי שמחפש את "הסדרה 3 המוגדלת" של פעם – לא ימצא אותה כאן. זו מכונית רגועה, מעודנת, ששמה דגש על הרושם שהיא משאירה – לא על הפידבק בכביש 386.

הגרסה החשמלית מרגישה חזקה, חלקה ונטולת מאמץ, עם תגובות מיידיות. גרסת ה־530e היא כנראה הפשרה האידיאלית בישראל: כוח כשצריך, נסיעה חשמלית בעיר, וחסכון ניכר בדלק.


אבזור ובטיחות: הכל כלול – כמעט

כל גרסאות הסדרה 5 מגיעות עם מערך בטיחות מלא כולל:

  • בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים

  • התרעת סטייה מנתיב עם תיקון

  • בקרת שיוט אדפטיבית

  • התרעת שטחים מתים

  • זיהוי תמרורים
    בגרסאות המאובזרות יותר תמצאו גם מערכת חניה אוטונומית, מצלמות 360, תצוגה עילית, מושבים חשמליים עם זיכרונות, ופתחי אוורור מאחור.

מערכת המולטימדיה תומכת בפקודות קוליות חכמות (בממשק שמזכיר את סירי או גוגל), והכל מתעדכן באוויר. יש גם מסך מגע משולב בדלתות (באופציה), מערכת שמע של Bowers & Wilkins, ואפילו קונסולת משחקים פנימית – באירופה.


מחיר ושוק בישראל: יוקרתית – אבל לא מנותקת

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה נעה בישראל בטווח מחירים של:

  • 520i – כ־390,000 ש"ח

  • 530e – כ־430,000 ש"ח

  • i5 eDrive40 – כ־470,000 ש"ח

  • i5 M60 – מעל 650,000 ש"ח

בהשוואה למתחרות כמו מרצדס E קלאס החדשה, אודי A6, וולוו S90 או אפילו טסלה מודל S – הסדרה 5 מציעה שילוב משכנע של יוקרה, טכנולוגיה ונוחות, גם אם היא כבר לא הכי ספורטיבית בקטגוריה.


למי זה מתאים?

למי שמחפש מכונית יוקרה משפחתית־עסקית, עם עיצוב עדכני, אבזור טכנולוגי, נוחות מעולה – ועדיין רוצה סמל שמחזיק ערך.
סדרה 5 החדשה מתאימה ללקוחות פרטיים בכירים, מנהלים, לקוחות ליסינג בכיר, או פשוט לאנשים שרוצים לחזור להרגיש בבית מאחורי ההגה של סדאן אמיתית – ולא עוד קרוסאובר.


בשורה התחתונה

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה היא לא הרכב הכי חד של המותג – אבל אולי הכי שלמה.
היא מציעה עיצוב מכובד, חוויית נסיעה בוגרת, טכנולוגיה עדכנית מאוד ורמות גימור שמזכירות את סדרה 7 – מבלי להפוך את הרכב למוזיאון מתנייד.
לא לכל אחד – אבל בהחלט לכל מי שמבין יוקרה אמיתית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ב.מ.וו סדרה 5”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

בין חשמל, היברידיות ועיצוב מתוחכם – הדור השמיני של סדרה 5 שואף לשלב את כל העולמות. האם הוא מצליח להחזיר את הסדרה למעמד של "הסדאן הכי שלמה בקטגוריה"?


סדרה 5 חדשה לגמרי – גדולה, טכנולוגית, ומגוונת יותר מאי פעם

ב.מ.וו השיקה את הדור השמיני של סדרה 5 (G60) לקראת 2024, ועבור 2025 היא כבר מגיעה לשוק הישראלי עם כל קו הדגמים, כולל גרסאות בנזין, פלאג-אין היבריד וגרסה חשמלית מלאה – i5.
זה הדור הכי גדול, הכי מתקדם והכי אלגנטי של סדרה 5 אי פעם – גם במידות (5.06 מטר אורך), גם באבזור, וגם במה שהוא מייצג: סדאן יוקרתית שעדיין רלוונטית בעידן שבו כולם רוצים SUV.


עיצוב חיצוני: שמרנות אלגנטית עם נוכחות עדכנית

העיצוב שונה משמעותית מהדור הקודם, אך שומר על פרופורציות קלאסיות של סדאן עסקית: מכסה מנוע ארוך, קו מותניים ישר, וזנב מתוחכם.
הגריל הקדמי גדול – אך לא כמו בדגמים אחרים של המותג – ומואר בלילה (אופציונלית), ויחידות התאורה דקיקות ואלגנטיות.

בגרסאות החשמליות (i5) יש סבכה סגורה ועיצוב טיפה שונה, אבל כללית – כל הדגמים נראים כמעט זהים, עם הבדל קל בפרטים. הגרסאות ה־M Sport מוסיפות חישוקים גדולים יותר, פתחי אוויר מודגשים וסטייל יותר ספורטיבי.


תא נוסעים: שילוב של יוקרה רגועה ומסכים עתידניים

הדור החדש מקבל את אותו עיצוב פנים של i7 וסדרה 7 – עם מסך קעור רחב שכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 14.9 אינץ'.
מערכת ההפעלה היא iDrive 8.5, עם ממשק גרפי עשיר, שליטה קולית חכמה, עדכונים באוויר וחיבור מלא לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו (אלחוטי).

האווירה בתא רגועה ונקייה, עם חומרים רכים, תאורת אווירה צבעונית, אפשרות לגימורי זכוכית או עץ, ומסך קונטרול קלאס במרכז.
המושבים הקדמיים מצוינים, מרווח הרגליים נדיב, וגם מאחור יש מקום נוח לשני מבוגרים – אם כי תעלת ההינע עדיין מורגשת בגרסאות עם הנעה אחורית.


יחידות הנעה: מהבנזין השפוי – עד לחשמל האגרסיבי

הסדרה 5 החדשה מוצעת בישראל בשלוש גרסאות עיקריות:

  • 520i – גרסת בסיס עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין, הספק של 208 כ"ס ותיבה אוטומטית 8 הילוכים. ביצועים סולידיים (0–100 בכ־7.5 שניות), מתאימים לשימוש יום־יומי נעים, צריכת דלק סביב 13–15 ק"מ לליטר.

  • 530e – גרסת פלאג-אין היבריד, עם 299 כ"ס וטווח חשמלי של כ־100 ק"מ לפי תקן WLTP. בחירה אידיאלית למי שנוסע בעיקר בעיר ויכול להטעין בבית או בעבודה.

  • i5 eDrive40 – גרסה חשמלית עם הנעה אחורית, 340 כ"ס וטווח של כ־500–560 ק"מ. יש גם גרסת i5 M60 xDrive עם 601 כ"ס וביצועים של רכב ספורט, אבל זו פחות רלוונטית לשוק הישראלי.


חוויית נהיגה: פחות ספורט, יותר נוחות ודיוק

הסדרה 5 החדשה שמה דגש ברור על נוחות ודיוק – לא על חדות.
המתלים מכוילים לרכות, בידוד הרעשים מצוין, ההגה מדויק אך מעט מנותק, ותיבת ההילוכים חלקה כמעט תמיד.

מי שמחפש את "הסדרה 3 המוגדלת" של פעם – לא ימצא אותה כאן. זו מכונית רגועה, מעודנת, ששמה דגש על הרושם שהיא משאירה – לא על הפידבק בכביש 386.

הגרסה החשמלית מרגישה חזקה, חלקה ונטולת מאמץ, עם תגובות מיידיות. גרסת ה־530e היא כנראה הפשרה האידיאלית בישראל: כוח כשצריך, נסיעה חשמלית בעיר, וחסכון ניכר בדלק.


אבזור ובטיחות: הכל כלול – כמעט

כל גרסאות הסדרה 5 מגיעות עם מערך בטיחות מלא כולל:

  • בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים

  • התרעת סטייה מנתיב עם תיקון

  • בקרת שיוט אדפטיבית

  • התרעת שטחים מתים

  • זיהוי תמרורים
    בגרסאות המאובזרות יותר תמצאו גם מערכת חניה אוטונומית, מצלמות 360, תצוגה עילית, מושבים חשמליים עם זיכרונות, ופתחי אוורור מאחור.

מערכת המולטימדיה תומכת בפקודות קוליות חכמות (בממשק שמזכיר את סירי או גוגל), והכל מתעדכן באוויר. יש גם מסך מגע משולב בדלתות (באופציה), מערכת שמע של Bowers & Wilkins, ואפילו קונסולת משחקים פנימית – באירופה.


מחיר ושוק בישראל: יוקרתית – אבל לא מנותקת

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה נעה בישראל בטווח מחירים של:

  • 520i – כ־390,000 ש"ח

  • 530e – כ־430,000 ש"ח

  • i5 eDrive40 – כ־470,000 ש"ח

  • i5 M60 – מעל 650,000 ש"ח

בהשוואה למתחרות כמו מרצדס E קלאס החדשה, אודי A6, וולוו S90 או אפילו טסלה מודל S – הסדרה 5 מציעה שילוב משכנע של יוקרה, טכנולוגיה ונוחות, גם אם היא כבר לא הכי ספורטיבית בקטגוריה.


למי זה מתאים?

למי שמחפש מכונית יוקרה משפחתית־עסקית, עם עיצוב עדכני, אבזור טכנולוגי, נוחות מעולה – ועדיין רוצה סמל שמחזיק ערך.
סדרה 5 החדשה מתאימה ללקוחות פרטיים בכירים, מנהלים, לקוחות ליסינג בכיר, או פשוט לאנשים שרוצים לחזור להרגיש בבית מאחורי ההגה של סדאן אמיתית – ולא עוד קרוסאובר.


בשורה התחתונה

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה היא לא הרכב הכי חד של המותג – אבל אולי הכי שלמה.
היא מציעה עיצוב מכובד, חוויית נסיעה בוגרת, טכנולוגיה עדכנית מאוד ורמות גימור שמזכירות את סדרה 7 – מבלי להפוך את הרכב למוזיאון מתנייד.
לא לכל אחד – אבל בהחלט לכל מי שמבין יוקרה אמיתית.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV

תפריט נגישות