סוזוקי ויטרה

סוזוקי-לוגו-PNG
סוזוקי ויטרה

אולי לא הכי נוצצת או חדשנית, אבל היא נשארת בחירה חכמה, פשוטה ואמינה – בדיוק כמו שסוזוקי יודעת לתת.

החל מ-

 170,384


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

סוזוקי ויטרה הוא אחד הדגמים הוותיקים והמזוהים ביותר של המותג היפני. מאז הופעתו הראשונה בסוף שנות ה־80 כג’יפון קטן עם יכולות שטח, הוא עבר לא מעט גלגולים. כיום מדובר בקרוסאובר קומפקטי שמכוון אל לב השוק – רכב משפחתי קטן, חסכוני ונגיש, שמנסה לשמור על קצת מהאופי השורשי של ויטרה המקורית.


עיצוב וממדים

הויטרה הנוכחית מציגה קווים פשוטים ונקיים, עם גריל ישר, פנסים מלבניים וחזות פחות מצועצעת ממתחרים קוריאניים ויפניים. יש תחושה של רכב פרקטי, ולא של “גאדג’ט על גלגלים”.
מבחינת ממדים – הוא קומפקטי יחסית, מה שמקל על חניה ונסיעה בעיר, אבל עדיין מספק תא מטען ושימושיות יומיומית למשפחה קטנה. גרסאות מסוימות מגיעות עם חבילת עיצוב ספורטיבית יותר וחישוקים גדולים יותר, שנותנים לו מראה קצת פחות שמרני.


תא נוסעים ונוחות

בפנים, סוזוקי בחרה ללכת על פשטות: לוח מחוונים ברור, מסך מולטימדיה עדכני עם Apple CarPlay ו־Android Auto, והנדסת אנוש לא מסובכת.
המושבים הקדמיים נוחים ומעניקים תנוחת ישיבה גבוהה יחסית שמוסיפה ביטחון. מאחור המרחב מספק, אך לא מפנק – שלושה מבוגרים ירגישו צפוף. איכות החומרים בסיסית – פלסטיק קשיח ונגיעות מינימליות של גימור רך. בידוד הרעשים השתפר לעומת דורות קודמים, אך במהירות גבוהה עדיין חודרים רעשי רוח וכביש.


מנוע וביצועים

הויטרה נמכרת בשווקים שונים עם מנועי 1.0 ו־1.4 Boosterjet מוגדשי טורבו, חלקם בתוספת מערכת מיקרו־היברידית (Mild Hybrid). בישראל מוצע בעיקר מנוע 1.4 ליטר עם כ־129 כ"ס.
בפועל, מדובר ברכב עם ביצועים סבירים – לא חזק במיוחד, אבל זריז מספיק לעיר ולכביש מהיר. מי שמחפש ריגוש לא ימצא אותו כאן. התיבה האוטומטית חלקה, ובגרסאות מסוימות אפשר לקבל גם מערכת הנעה כפולה AllGrip עם מצבי נהיגה (Auto, Snow, Sport, Lock) שמעניקים לו יתרון קטן על מתחרים עירוניים בלבד.


צריכת דלק

הויטרה נחשב חסכוני יחסית לקטגוריה, במיוחד בגרסאות עם מערכת מיקרו־היברידית. צריכה ריאלית של כ־15–16 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת היא בהחלט נתון טוב לקרוסאובר עם מנוע טורבו.


בטיחות

הויטרה מצויד במערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד – תלוי ברמת הגימור. במבחני ריסוק זכה לציונים טובים, כך שהוא מציע חבילת בטיחות עדכנית יחסית למחיר.


גרסאות ומחירים בישראל

בישראל, הויטרה מוצע בכמה רמות גימור, כאשר ההבדלים הם בעיקר באבזור: מסך מולטימדיה גדול יותר, חישוקי סגסוגת, מצלמות היקפיות, גג שמש פנורמי או מושבי עור בגרסאות הגבוהות.
המחיר מתחיל סביב 145,000–155,000 ₪, מה שמציב אותו מול מתחרים ישירים כמו יונדאי קונה, קיה סטוניק, טויוטה יאריס קרוס ומאזדה CX-30.


יתרונות

  • צריכת דלק טובה מאוד.

  • מערכת הנעה כפולה בגרסאות מסוימות – נדיר בקטגוריה.

  • תפעול פשוט, פרקטי ונגיש.

  • ממדים קומפקטיים ונוחים לשימוש יומיומי בעיר.

  • אמינות סוזוקי מוכרת ועלויות תחזוקה נמוכות.

חסרונות

  • ביצועים בינוניים – לא מרגש.

  • חומרים פשוטים ואווירה פנימית בסיסית.

  • רעשי כביש במהירויות גבוהות.

  • שורה אחורית צפופה לשלושה מבוגרים.

  • פחות יוקרתי ממתחרים מודרניים.


סיכום

סוזוקי ויטרה הוא קרוסאובר קומפקטי שפונה למי שמחפש שימושיות, חיסכון ואמינות – ולא מנסה להרשים ביוקרה או בביצועים. הוא מתאים במיוחד למשפחות קטנות או כפתרון עירוני נוח, עם בונוס של מערכת AWD בגרסאות מסוימות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סוזוקי ויטרה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

יצרן קטגוריה ,

תפריט נגישות

לצורך הקמת מערך שירותי ייעוץ אפקטיבי

לזמן מוגבל אנחנו מציעים את שירותי הייעוץ שלנו לגמרי בחינם.

יש לכם הטלבטות לגבי קניית רכב? השאירו פרטים

מבטיחים לא להספים.

סוזוקי ויטרה

קבל הצעת מחיר תוך 24 שעות

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.