הונגצ'י 7 סדאן

הונגצ'י לוגו
הונגצ'י 7 סדאן

סדאן חשמלית גדולה שמציעה יותר מקום ואבזור מהמתחרות הישירות, אך דורשת מהלקוח קפיצת אמון מול מותגים מבוססים יותר.

החל מ-

 199,900


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

מותג הונגצ'י, שהחל כרכב רשמי למנהיגות הסינית, מבקש היום להיכנס לעולם הפרימיום החשמלי גם מחוץ לסין. לצד הקרוסאוברים הגדולים, הונגצ'י 7 סדאן מציע גישה מעט יותר שפויה: סדאן חשמלית גדולה יחסית, אך לא מפוארת ומוגזמת כמו ה־EHS9. בישראל הוא נוחת בדיוק בקטגוריה הלוהטת של מכוניות חשמליות משפחתיות־יוקרתיות – מול טסלה מודל 3 ויונדאי איוניק 6.

עיצוב חיצוני

מבחוץ, הונגצ'י 7 סדאן מצליח לשלב בין קווים אלגנטיים של סדאן קלאסית לבין שפה מודרנית של רכב חשמלי. חזית סגורה עם חתימת תאורה חדה, פרופיל נמוך ואווירודינמי, וקו גג מתעגל מעט לאחור שמזכיר קופה ארבע־דלתות. הוא לא בולט כמו טסלה, אבל גם לא אנונימי – יש לו מראה יוקרתי ונקי שמכוון לטעם של לקוחות שמעדיפים עיצוב מאופק על פני הצהרה מוחצנת.

ממדים ומרווח

באורך של כמעט חמישה מטרים וברוחב של כשני מטרים, הונגצ'י 7 סדאן גדול יותר מטסלה מודל 3 ומציע תא נוסעים מרווח במיוחד. בסיס גלגלים של כשלושה מטרים מאפשר מקום נדיב מאוד לרגליים גם לנוסעים מאחור, מה שמעניק יתרון ברור מול מתחרות קומפקטיות יותר. תא המטען גדול ומעשי, וגם עם קו הגג המשתפל נשארת תחושת שימושיות גבוהה.

יחידת הנעה וביצועים

כמו כל הדגמים החדשים של הונגצ'י, גם ה־7 סדאן חשמלית בלבד. הוא מוצע בגרסאות הנעה אחורית או כפולה, עם הספקים שנעים סביב 340 כ"ס בגרסאות הרגילות ועד מעל 600 כ"ס בגרסאות החזקות. התאוצה ל־100 קמ"ש נעה בין 6 שניות ל־4 שניות – נתונים מרשימים מאוד ביחס למתחרות הישירות. הטווח הרשמי נע סביב 600 ק"מ, אך בתנאי אמת בישראל אפשר לצפות ל־450–500 ק"מ – זהה פחות או יותר לנתונים של יונדאי איוניק 6 ו־Tesla Model 3 Long Range.

נוחות ואיכות נסיעה

הונגצ'י 7 סדאן מכוון יותר לכיוון של נוחות נסיעה ופחות לחדות ספורטיבית. המתלים רכים יחסית, בידוד הרעשים טוב, ותא הנוסעים נותן תחושה של “קפסולת שקט” – במיוחד במהירויות גבוהות. מי שמחפש נהיגה חדה בסגנון ב.מ.וו i4 ירגיש שזה לא הצד החזק של ההונגצ'י, אבל מי שרוצה רכב חשמלי רגוע, מרווח ונעים – יקבל כאן תמורה גבוהה.

תא נוסעים ואבזור

הפנים מצויד במערכות טכנולוגיות מתקדמות: לוח מחוונים דיגיטלי רחב, מסך מולטימדיה מרכזי גדול עם תמיכה מלאה בעברית, תצוגת ראש עילית בגרסאות גבוהות ומושבים חשמליים עם ריפודי עור, אוורור וחימום. איכות החומרים מפתיעה לטובה ביחס למותג סיני, אם כי עדיין אפשר להרגיש שהגימור פחות מוקפד מהאירופאים. בסך הכול, התחושה יוקרתית ומפנקת – במיוחד בגרסאות המאובזרות.

בטיחות

הרכב מגיע עם מערך מלא של מערכות סיוע לנהג: בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת ומצלמות היקפיות. עדיין אין מבחני ריסוק אירופאים רשמיים, אבל לפחות על הנייר, חבילת הבטיחות שלו מלאה ומתקדמת.

מתחרים בשוק

בישראל, הונגצ'י 7 סדאן מתמודד מול טסלה מודל 3 – האלטרנטיבה החשמלית הכי נמכרת, עם יתרון ברור במיתוג ובמכירות, מול יונדאי איוניק 6 – שמתמקדת בעיצוב אווירודינמי וביעילות אנרגטית, וגם מול BMW i4 – שמציעה חוויית נהיגה חדה יותר. היתרון של ההונגצ'י טמון בממדים גדולים יותר, מרווח פנימי ואבזור עשיר במחיר שצפוי להיות תחרותי מאוד.

סיכום

הונגצ'י 7 סדאן מביא לשוק הישראלי חבילה מעניינת: סדאן חשמלית מרווחת, מאובזרת מאוד ובעלת טווח נסיעה מכובד. הוא לא מציע את שם המותג של טסלה או ב.מ.וו, אבל כן מביא גודל ואבזור שמציבים אותו כאלטרנטיבה משתלמת. השאלה הגדולה היא עד כמה הלקוחות בישראל יהיו מוכנים להמר על מותג חדש יחסית ולוותר על “ביטחון מוניטין” לטובת הצעה רעננה ומפתה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הונגצ'י 7 סדאן”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

תפריט נגישות

לצורך הקמת מערך שירותי ייעוץ אפקטיבי

לזמן מוגבל אנחנו מציעים את שירותי הייעוץ שלנו לגמרי בחינם.

יש לכם הטלבטות לגבי קניית רכב? השאירו פרטים

מבטיחים לא להספים.

הונגצ'י 7 סדאן

קבל הצעת מחיר תוך 24 שעות

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.