ג'נסיס GV80

ג'נסיס לוגו
ג'נסיס GV80

SUV יוקרתי שמציע חוויית פרימיום מלאה במחיר נגיש יותר מהגרמנים, עם עיצוב מרשים, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות נסיעה ברמה גבוהה.

החל מ-

 575,000


כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

תיאור

ה-GV80 הוא הרכב שהכניס את ג’נסיס, מותג היוקרה של יונדאי, למגרש של ה-BMW X5, אודי Q7 ומרצדס GLE. זה לא עוד SUV קוריאני עם תג נוצץ, אלא ניסיון אמיתי לשבור את ההגמוניה הגרמנית עם שילוב של עיצוב יוקרתי, תא נוסעים עמוס טכנולוגיה, ביצועים חזקים ותמחור אטרקטיבי יחסית לקטגוריה.


עיצוב חיצוני – יוקרה שלא מתנצלת

מהרגע הראשון ה-GV80 משדר נוכחות. הגריל הקדמי הגדול, פנסי ה-LED הדו־קומתיים והפרופורציות הארוכות יוצרים מראה מכובד שמצליח לשדר יוקרה בלי להרגיש מצועצע מדי. השפה העיצובית של ג’נסיס, עם הקווים הנקיים והאיזון בין אגרסיביות לאלגנטיות, נותנת ל-GV80 מראה שמצליח להיות גם מודרני וגם על-זמני. זה רכב שגורם לנהגים אחרים לעצור מבט, אפילו ליד מתחרים גרמניים ותיקים.


תא נוסעים – אולם תצוגה על גלגלים

בתוך הרכב, ג’נסיס הלכה עד הסוף. מסך ענק ברוחב 27 אינץ' מתפרס על הדשבורד ומשלב לוח מחוונים ומערכת מולטימדיה. איכות החומרים ברמה גבוהה מאוד: עור נאפה, עץ טבעי, מתכת מעובדת – הכל מרגיש מוקפד ויוקרתי. המושבים מציעים חימום, קירור ואפילו עיסוי, והמערכת האקוסטית של Lexicon יוצרת חוויית סאונד שמרגישה כמו אולפן הקלטות פרטי. מאחור, יש מרווח נדיב לנוסעים, ומערכת בקרת אקלים נפרדת שמדגישה את התחושה של "מחלקה ראשונה".


יחידות הנעה – כוח בלי ויתורים

ה-GV80 מוצע עם שתי יחידות עיקריות:

  • 2.5 טורבו בנזין עם 304 כ"ס.

  • 3.5 V6 טווין-טורבו עם 380 כ"ס.

שתי הגרסאות מגיעות עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. הגרסה החזקה מאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות, והקטנה עושה זאת בכ-7 שניות. מדובר בביצועים מכובדים לקטגוריה, גם אם לא ספורטיביים כמו בב.מ.וו. צריכת הדלק, כצפוי, אינה החוזקה הגדולה – סביב 7–8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.


טכנולוגיה ובטיחות – סט מלא מהמפעל

ג’נסיס לא משחקת כאן חצי עבודה. כל רכב מגיע עם מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת שמירה על מרכז נתיב, התרעת שטח מת עם הקרנה בלוח המחוונים, מצלמות היקפיות 360°, ובקרת עייפות נהג. בנוסף, יש גם פיצ’רים פחות חיוניים אך יוקרתיים – תאורה אווירתית חכמה, בורר מצבי נהיגה, ומערכת שמנטרת את תנוחת הישיבה ודואגת להתאים אותה בצורה אוטומטית לנוחות מקסימלית.


נוחות והתנהגות – שילוב נכון

מתלי אוויר אדפטיביים בולעים שיבושים בצורה מרשימה, והבידוד האקוסטי מעמיד את ה-GV80 בשורה אחת עם מרצדס ולקסוס. בנהיגה רגועה הוא כמעט מנותק מהכביש – בדיוק מה שלקוחות פרימיום אוהבים. במצב ספורט, השלדה מתהדקת וההיגוי מקבל משקל אמיתי, אבל עדיין מדובר ב-SUV גדול וכבד שמעדיף נינוחות על פני חדות.


יתרונות

  • עיצוב חיצוני מרשים ומכובד.

  • תא נוסעים יוקרתי ומתקדם טכנולוגית.

  • רמות אבזור ובטיחות גבוהות כסטנדרט.

  • ביצועים חזקים במיוחד בגרסת ה-V6.

  • אחריות ארוכה ותמורה טובה למחיר ביחס לגרמנים.


חסרונות

  • צריכת דלק גבוהה יחסית.

  • ירידת ערך גבוהה – כמו כל מותג יוקרה חדש בארץ.

  • שירות ותשתית מוסכים מצומצמים יותר לעומת מותגי הפרימיום הוותיקים.

  • מותג שעדיין בונה לעצמו תדמית בישראל.


השוואה למתחרים

ה-GV80 נכנס ראש בראש מול BMW X5, אודי Q7 ומרצדס GLE. בהשוואה אליהם הוא מציע יותר אבזור סטנדרטי ופחות מחיר, אבל יתקשה לשכנע את מי ששם את "הסמל" לפני הכל. מול לקסוס RX – היתרון של ג’נסיס הוא בתחושת היוקרה ובמערכות הטכנולוגיות, אבל ללקסוס יש שם חזק ואמינות מוכחת.


מחירים בישראל

טווח המחירים מתחיל בכ-575 אלף שקלים לגרסת ה-2.5T ועולה עד סביב 700 אלף שקלים לגרסת ה-V6 הבכירה. ביחס לקטגוריה, מדובר בהצעה אטרקטיבית – במיוחד כשהאבזור מגיע כסטנדרט ולא דורש "חבילות תוספות" יקרות.


סיכום

ה-GV80 מוכיח שג’נסיס היא לא סתם חטיבת יוקרה קוריאנית אלא שחקן אמיתי בליגה הראשונה. זה רכב שנותן תחושת פרימיום אמיתית, עם עיצוב מרשים, תא נוסעים מהודר, מערכות בטיחות וטכנולוגיה מתקדמות וביצועים מכובדים. מי שמוכן להסתכל מעבר לסמל שעל מכסה המנוע, ימצא כאן אלטרנטיבה אטרקטיבית מאוד לגרמנים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ג'נסיס GV80”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מידע נוסף

רכבים בהנחה

ב.מ.וו iX

ב.מ.וו IX

המחיר המקורי היה: ₪ 604,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 499,000.

אלפא רומיאו ג'וניור

אלפא רומיאו ג'וניור

המחיר המקורי היה: ₪ 189,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 174,900.

קיה סלטוס

קיה סלטוס

המחיר המקורי היה: ₪ 164,900.המחיר הנוכחי הוא: ₪ 153,900.

תפריט נגישות

השפיעו על תרבות הרכב.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, לדרג ולהשפיע על גולשים אחרים ברכישת הרכב הבא שלהם.

יש לכם מה להגיד? הרשמו לאתר!

הרשמה לרכישת רכב

לאחר שנקבל מכם את כל הפרטים הם יועברו לסוכנות הרלוונטית להמשך תהליך.

אין דרישה בתשלום או התחייבות כלשהי מצדכם בעת ההרשמה. המידע יועבר לצד שלישי שיצור אתכם קשר טלפוני או דרך כתובת המייל.