טויוטה קורולה קרוס בעיצוב חדש ושדרוג מנועים

השאלה המרכזית היא כמובן המחיר. טויוטה קורולה קרוס היוצא לא הצטיין בתמחור אטרקטיבי ביחס למתחרות כמו יונדאי טוסון, קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי

חייבים להודות, טויוטה קורולה קרוס היוצא היה תוספת אנמית למדי לסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים – נראה ומרגיש מיושן עוד לפני שהספיק להתאקלם בשוק. טוב עשתה טויוטה שהחליטה לבצע מתיחת פנים משמעותית לדגם הזה, ואחרי ההכרזה העולמית, הוא סוף סוף מגיע לישראל עם הבטחה לעיצוב מודרני יותר, טכנולוגיה עדכנית ויחידות הנעה היברידיות משופרות. השאלה הגדולה היא האם השינויים האלה מספיקים כדי להפוך אותו לשחקן רלוונטי ותחרותי מול שלל המתחרות המעניינות בקטגוריה.

טויוטה קורולה קרוס

הקורולה קרוס המחודש מציג חזית מעודכנת עם גריל בעיצוב חלת דבש ובתי תאורה דקים יותר, מה שמעניק לו מראה עכשווי יותר. השינויים בפנסים האחוריים ובפגוש תורמים גם הם למראה מודרני ונאה יותר. אמנם, אי אפשר להגיד שזה עיצוב פורץ דרך, אבל הוא בהחלט מהווה שיפור ניכר לעומת הדגם הקודם.

בתוך תא הנוסעים השינויים מורגשים יותר. טויוטה שילבה מסך מגע גדול יותר למערכת המולטימדיה (10.5 אינץ') ולוח מחוונים דיגיטלי (12.3 אינץ' ברוב רמות הגימור). השיפור באיכות החומרים ובארגון הקונסולה המרכזית מבורך, עם תוספת של מקומות אחסון נוחים יותר וטעינה אלחוטית משופרת. המרווח לנוסעים מאחור נותר טוב, ותא המטען מציע נפח סביר למשפחה.

טויוטה קורולה קרוס

היצע המנועים בישראל צפוי להתמקד ביחידות הנעה היברידיות – ככל הנראה גרסת ה-Hybrid 140 וגרסת ה-Hybrid 200 החזקה יותר. המערכת ההיברידית מהדור החמישי של טויוטה אמורה להציע שיפור ביעילות צריכת הדלק ובביצועים. הנסיעה עצמה צפויה להיות שקטה ונעימה יותר בזכות שיפורים בבידוד הרעשים בתא הנוסעים.

בנושא הבטיחות, הקורולה קרוס המחודש יגיע עם חבילת Toyota T-Mate משודרגת, הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, עם אפשרות לעדכונים מרחוק.

טויוטה קורולה קרוס

השורה התחתונה: האם כדאי לחכות לו?

השאלה המרכזית היא כמובן המחיר. טויוטה קורולה קרוס היוצא לא הצטיין בתמחור אטרקטיבי ביחס למתחרות כמו יונדאי טוסון, קיה ספורטאז' וניסאן קשקאי. אם טויוטה תמשיך במדיניות תמחור דומה, יהיה לו קשה להתחרות. הקורולה קרוס המחודש מציע שיפורים משמעותיים, אך הוא עדיין נכנס לסגמנט צפוף ותחרותי מאוד.

טויוטה קורולה קרוס

כדי להיות אטרקטיבי באמת, טויוטה תצטרך להציע את הקורולה קרוס המחודש במחיר תחרותי, המשקף את השיפורים אך גם את העובדה שהוא עדיין לא מציע עיצוב או חווית נהיגה פורצת דרך. אם התמחור יהיה נכון, הקורולה קרוס המחודש יכול להפוך סוף סוף לשחקן רציני בסגמנט רכבי הפנאי המשפחתיים בישראל, בזכות המוניטין של טויוטה באמינות ויעילות היברידית. אם המחיר יהיה גבוה מדי, הוא עלול להישאר עוד ניסיון פושר לכבוש את השוק הזה. נצטרך לחכות ולראות מה תהיה תגובת השוק למחיר הסופי.

שתפו:

מאמרים נוספים

רוצים להתייעץ איתנו?

נשמח לשמוע ממכם. אתם יכולים לשתף איתנו על התלבטות שיש לכם בין רכבים, שאלות בנושא קנייה/מכירה או אפילו לבקש לפרסם כתבה בנושא חשוב. כתבו לנו הודעה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

כל המידע באתר טיים-קאר נועד להעניק סקירה כללית ואינו מהווה המלצה מחייבת לרכישה. טיים-קאר אינה קובעת מחירים, ואינה אחראית לביצוע רכישות או להתנהלות מול גורמים חיצוניים. כל המחירים, הנתונים וההמלצות מבוססים על מידע זמין לציבור ואינם מחליפים ייעוץ אישי.

© כל הזכויות שמורות למגזין טיים-קאר 2025 | נבנה ומנוהל על ידי KOTEV